Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Mystique
Wybaczcie moją 10-cio dniową nieobecność, ale już od jakiegoś czasu borykałam się z poważnymi problemami technicznymi apartamentu. Od około trzech tygodni byłam w stałym kontakcie z administracją, lecz w końcu sama naprawiłam problem, mam nadzieję, że już na stałe :)
Rozpoczyna się seria postów z wykorzystaniem bazaarowych łupów. Na pierwszy ogień poszły: piękny top za 8sd z RIO, limitowana torebka Antidote za 62sd oraz limitowany naszyjnik inspirowany Vivienne Westwood z Museum Mile za 67sd. Uważacie, że to rozsądne ceny jak za te rzeczy? (wiem, że jest mało widoczny w tej plątaninie na szyi mojej doll, ale akurat znajduje się on na samym dole, prawie na środku biustu :-) które zakupiłam w całkiem atrakcyjnych cenach.
Nie mogłam zdecydować się, czy bardziej podoba mi się wersja z satynowym płaszczem czy nie, więc ocenę pozostawiam Wam.
Dajcie znać która wersja najbardziej przypadła Wam do gustu, czekam na opinie :)
*
nowy post dziś o 17...

20 komentarzy:

  1. stylizacja z płaszczem jest bardzo ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. mogłabyś dodawać informacje za ile kupiłaś dany artykuł :)

      martusia-16

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo. Już zaktualizowałam, zerknij proszę i daj znać, czy też uważasz je za łupy w dobrych cenach :)

      Usuń
    3. myślę,że to tanio :D ja to mam jakiegoś pecha i nic tam znaleźć nie mogę xd

      martusia-16

      Usuń
  2. Przez pierwsze sekundy miałam wrażenie, że są to dwie, zupełnie inne stylizacjexd Wersja bez płaszcza mi się nie podoba, a w tej z płaszczem się zakochałam. Btw bardzo pasuje Ci ta fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz dużo tu robi, więc rzeczywiście można mieć takie wrażenie. Teraz jak tak patrzę to też wydaje mi się, że w pierwszej jest zbyt goło, pusto, a w drugiej sporo się dzieje :) Dziękuję bardzo! Nie jestem przekonana do takich platynowych blondów, ale testuję różne rozwiązania. Jaka jest Twoja ulubiona peruka?

      Usuń
    2. Chyba właśnie ta którą mam teraz na miniaturce, jestem mega szczęśliwa, że w końcu udało mi się ją zdobyć i to w dobrej cenie- 111pp. Widziałam, że osoba, która mi ją sprzedała zapłaciła za nią 167pp. Bardzo lubię też nosić stary projekt azobus długi, ciemny blond:)

      Usuń
    3. Ta z miniaturki jest bardzo ładna, lubię takie wysokie peruki. Nick azobus kojarzę, chyba jest to jakiś starszy/a projektant/ka? Nie widziałam jeszcze na fb, żeby ktoś sprzedawał jego/jej projekty. Ta z miniaturki też jest od azobus? :)

      Usuń
    4. Też nie kojarzyłam, ale jak teraz patrzę ona gra od 2009, więc dosyć długo. Ostatnio ktoś robił wyprzedaż starych rzeczy i tam zupełnie przez przypadek wpadła mi oko. Ta z miniaturki jest od laurynLaHavas.

      Usuń
  3. Oj te wyprzedaze to bylo cos :D tez chyba wole wersje z plaszczem ;) swietna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę nawet myśleć ile stardollarów zostawiłam a bazaarze... Niestety teraz są tam ogromne pustki i nie ma już takiej przyjemności w szukaniu :( Dziękuję, ja też już ją wolę :)

      Usuń
  4. Ja wybieram opcję bez płaszczyka - jest bogato, ale bez przesady, płaszcz zasłania fajną bazę.
    Myślę, że to dobre ceny, sama kupiłam parę ciuszków w miłych cenach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Pierwsza osoba, której podoba się look bez płaszcza :) Dziękuję! Pochwalisz się co takiego kupiłaś?

      Usuń
    2. Trochę tego wpadło :D ale z tych lepszych deali to spódnicę z Fendi (12sd), stanik od A. Wang (9sd), stanik z Subcouture (10sd), kurtka skórzana M.Jacobs (2sd <3), kozaki z paskiem z Royalty (20sd), parę rzeczy jeszcze od Morello i Kirkwooda (te można było wyczaić w ekstra cenach), ale z mojej WL to chyba tylko jedną rzecz kupiłam... :/

      Usuń
    3. WOW, pewnie musiałaś długo szperać?

      Usuń
    4. Nawet nie jakoś specjalnie, ale tak 2x dziennie, jak był ten nawał rzeczy w SB, Przyznam szczerze, że teraz mi się nawet nie chce tam wchodzić xD

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie wersje mi się podobają, ale chyba bardziej ta z płaszczem :D
    Nie znałam wcześniej tej bluzki, chyba jej poszukam ;p

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz robi bardzo dużo w tej stylizacji, więc bardziej skłaniam się ku wersji z nim. Naszyjnik mi się nie podoba i nie zapłaciłabym za niego takiej sumy, ale torebka to kosmos!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!