Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
pearls
Hej!

Dzisiaj takie małe wejście smoka, bo wpadam tutaj, łamiąc chyba wszystkie swoje standardy. Zawsze było u mnie pełno klasycznych stylizacji, dlatego postanowiłam odwiedzić zakątki szafy i wybrać kolorystykę, która jeszcze nigdy u mnie bezpośrednio nie zawitała.

Podstawą okazała się sukienka z Voile, która skradła moje serce już na początku, pod nią mamy równie piękną sukienkę od Balmain i jak ktoś zauważył - dla wyrównania użyłam paska z LE. Z dodatkami początkowo miałam niemały problem, ale wykorzystałam swoją miłość do rękawiczek, dlatego możemy zobaczyć tam te z Museum Mile i na koniec torebka z Callie's Picks oraz buty z It Girls. Warto wspomnieć jeszcze o tej peruce, będącą obecnie jedną z moich perełek, a jest ona autorstwa użytkownika ouat, natomiast makijaż oka to już moja robota! :)

Na koniec - dajcie znać, jak podoba się Wam stylizacja i chętnie zgarnę jakieś wyzwanie w postaci zajęcia się konkretnym działem, więc liczę na Wasze propozycje! No i jeszcze takie pytanie do Was - bez czego nie możecie żyć w swojej garderobie na Stardoll? Ja chyba znowu znalazłam kolejny obiekt do kolekcjonowania i są to właśnie... rękawiczki!

Coals - pearls

27 komentarzy:

  1. A to niespodzianka!
    Stylizacja jest piękna, delikatna, a jednocześnie bogata. Nie zgadłbym, że rękawy pochodzą z sukienki, udało ci się ją idealnie ukryć. No i ta peruka <3
    Nie mogę żyć bez butów i sukienek- czyli całkowite przeciwieństwo prawdziwego mnie xd!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No nie mogłam przejść obok nich obojętnie :D
      Ja chyba podobnie, bo w tej realnej szafie mam swoje ulubione trampki i na tym się kończy...

      Usuń
  2. piękna stylizacja :) choć ja zrezygnowałabym z tych białych rękawiczek

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! I te rękawiczki teraz to moja jakaś obsesja, chyba brakuje mi ich na żywo za bardzo...

      Usuń
  3. Brak mi słów, żeby opisać jak piękna jest ta stylizacja<3 Makijaż i peruka wszystko idealnie dopełniają. Moją obsesją są chyba buty i torebkixd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Ja właśnie zaczynam kolekcjonować torebki, ale to drogi interes... XD Dziękuję bardzo! <3 jest mi totalnie miło

      Usuń
  4. Wow! Świetna stylizacja! No i witaj na QoF! Jak to się stało ze ominęłam ten moment? Ale nieważne, bardzo się cieszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna i dopracowana w każdym calu stylizacja. Super, że się zdecydowałaś! Miło Cię tu widzieć :)
    Ja nie mogę żyć bez marynarek i biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bizuterii - ja rowniez! Ciesze sie ze od niedawna stardoll w koncu dodaje rozne naszyjniki, lancuszki i kolczyki, ktore trafiaja do szafy a nie salonu pieknosci. Kiedys bylo okropnie malo bizuterii w starplaza.

      Usuń
    2. Dziękuję! Z biżuterią cieszę się też właśnie od strony sd, bo mamy całkiem sporo nowości ostatnio, które jakościowo są w porządku! :))

      Usuń
  6. Wreszcie wiem skąd jest ta peruka! To jest wszystko o czym marzę, a czego nigdy nie mogę dostać! A raczej nie mogłam XD

    I chociaż twarz Twojej doll jest moim zdaniem wyjątkowo nieprzyjemna (jakby napuchnięta, no nie urodziła się piękna), tak cała stylizacja to cud na kółkach. Fantastyczna kolorystyka i uwielbiam białe rękawiczki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Lubię takie specyficzne twarze i trochę drapieżny wzrok XD Perukę znalazłam zupełnie przez przypadek, ale zostanie przy mnie już na zawsze!

      Usuń
  7. Witaj w załodze!
    Stylizacja bardzo mi się podoba.
    Ja aktualnie na sd nie mam rzeczy, bez której nie mogę żyć. Jeżeli już miałbym wybrać to chyba byłyby to dodatki/torebki. Potrafią ożywić nawet najprostrzą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Podczas szału zakupowego w trakcie legendarnego tygodnia z darmowym ss polowałam na torebki właśnie, chociaż skończyło się to tak, że i tak za połowę mocno przepłaciłam...

      Usuń
  8. Mega mi się podoba! Kolorystyka cudna i dobór poszczególnych elementów, do tego jeszcze pasująca fryzura i makijaż!
    Ja szaleję za kolczykami :D W niewielkim okresie czasu moja kolekcja powiększyła się znacznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zawsze ich brakuje, w zasadzie od niedawna zaczęłam zbierać jakiekolwiek, bo wybrzydzam bardzo często XD

      Usuń
  9. Piekna. Wszystko tak dobrze jest ze soba polaczone jakby poszczegolne dodatki byly wrecz dla siebie stworzone. Fryzura dodaje szyku i elegancji. Klasa ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ten wig chyba najbardziej pasuje do moejej doll właśnie! :D

      Usuń
  10. Jest boska ♥ Sama nie ubieram tego koloru na siebie ani doll, ale na kimś wygląda super :D No i do blond włosów to już w ogóle.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez czego nie mogę żyć? bez łańcuchów wszelkiego rodzaju. Teraz zbieram szelki i paski :D

      Usuń
    2. Dziękuję! U mnie też to był mały eksperyment, bo zaczęłam się nudzić już kolorystyką stylizacji, które zazwyczaj robiłam XD O tak paski! Kiedyś nie zwracałam aż takiej uwagi, ale teraz staram się zbierać, aby zachować różnorodność

      Usuń
  11. Jestem absolutnie zachwycona tą stylizacją!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć Jezu! Miło Cię tu widzieć! Stylizacja jest przepiękna. W sumie nie wiem bez czego nie mogę żyć na sd, chyba ostatnio zbyt mało tam wchodzę i zbyt mało tworzę żeby odpowiedzieć na to pytanie, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło mi również :DD Z tym wchodzeniem to chyba mam tak samo, bo właśnie miałam tygodniową przerwę... XD

      Usuń
  13. Piękna stylizacja, nie mogę się napatrzeć! nie odpowiada mi tylko ta mini torebka, ale to moja subiektywna opinia :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!