Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: Star Short Dress
Hej!
W poprzednim tygodniu razem z Bartkiem stworzyliśmy dla Was stylizacje z butami nelly.com. Stylizacją, która bardziej przypadła Wam do gustu była moja, za co bardzo dziękuję : )
W tym tygodniu do współtworzenia ze mną posta zaprosiłam Jagodę : )
Rzeczą, która została wybrana przez Jagodę jest sukienka ze sklepu Vinyl. 
Pierwotnie sukienka została zaprojektowana przez markę SKØØT APPAREL. 
Tutaj możecie zobaczyć sobie realną wersję :)

Trochę miałyśmy problem z wyborem rzeczy do dzisiejszego posta, bo obydwie chciałyśmy coś innego, jednak zgodnie uznałyśmy, że sukienka tutaj będzie najlepszym rozwiązaniem. 
Wybór ten miał być swojego rodzaju wyzwaniem, bo powiem szczerze, gdyby nie to, chyba bym się na nią nie zdecydowała. Nie zachwyca mnie ona, ale po wystylizowaniu wydaje się nie najgorsza.

Przechodząc do stylizacji, Jagoda postawiła na bardziej elegancki look.
Na swojej doll ma ona golf i crop top ze sklepu It Girls, spódniczkę Velvet Orchid, całość uzupełniając rajstopami z Tom Ford Tribute, butami Royalty oraz torebką Chanel Tribute.
Obydwie w swoich stylizacjach użyłyśmy topu z Vinyl'a. 
Ja postawiłam na bardziej minimalistyczny look, sama sukienka wydała mi się dosyć ciekawa, więc nie chciałam zbytnio przeładować stylizacji.
Założyłam tylko pod spód sukienkę mini z tingeling'a, torebeczkę ze sklepu Vinyl, do tego delikatne sandałki PPQ, wykańczając stylizację okularami It Girls i kolczykami Vinyl. 
Dajcie znać co sądzicie o stylizacjach : )


12 komentarzy:

  1. okropna ta sukienka,ja na pewno bym jej nie kupiła xd jeśli chodzi o stylizację to szczerze żadna mi się nie podoba,w pierwszej coś mi tam nie pasuje na górze i te sandałki na pewno bym wywaliła,a druga zaś jest zbyt prosta ale zagłosowałam na drugą

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza mi się nie podoba, trochę przekombinowana i za dużo tego wszystkiego. Twoja mimo, że jest bardzo prosta, to wciąż ładnie wygląda. Kupiłam tą sukienkę, ze względu na wzory, ale sd baaaardzo zniszczył jej krój, przez co doll ma dziwną figurę(?)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja Jagody mi się podova, aczkolwiek nie w 100%, chyba zbyt zabudowany(?) dół, jeśli mogę tak powiedziec. Twoja stylizacja bardzo prosta i nieprzekombinowana. Fajna, jednak stawiam wybór na pierwszą opcje

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka w realu mi się podoba, jednak wersja stardollowa według mnie wygląda tragicznie.
    Bardziej przekonuje mnie pierwsza stylizacja, jednak tak jak było wspomniane już wyżej jest trochę zbyt zabudowana. Zrezygnowałbym z rajstop i myślę że byłoby o niebo lepiej.

    DIOR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja uwielbiam się zakrywać i okrywać cała, moje ulubione pory roku to jesień i zima, bo wtedy można nosić kilka warstw ciuchów.

      Usuń
  5. Sama sukienka mi się nie podoba, jest taka przerobiona. Bardziej podoba mi się stylizacja Emu.Musi - jest szablonowa, ale tonuje sukienkę, dlatego mi się podoba. U Jagody dzieje się dużo, a przy tej sukience wydaje mi się, że lepsza jest taka normalna baza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka nie jest zbyt ładna, nawet nie zwróciłam na nią uwagi. Stylizacja emu.musi jest bardzo ładna - elegancka i z klasą. Natomiast stylizacja Jagody kompletnie nie przypadła mi do gustu - za dużo się w niej dzieje, a te rajstopy były gwoździem do trumny ☹️

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi podoba sie kroj sukienki, wzor juz nie. Chyba wole stylizacje od Emu.musia Chociaz u Jagody ladnie wyglada ta sukienka w zestawieniu z ta torebka i butami. Mimo to stylizacja jest zbyt zabudowana. Gdyby odslonic ramiona i zdjac rajstopy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne stylizacje. Podobne buty widziałam ostatnio w ofercie tego sklepu internetowego https://butymodne.pl/trampki-damskie-c87981.html i zastanawiam się nad zamówieniem ich na wesele. Podobają mi się też trampki i sandały. Może zamówię je na wakacyjny wyjazd.

    OdpowiedzUsuń
  10. Krój tej sukienki jest straszny, doll wygląda w niej na 2 razy większą a szkoda bo wzór jest piękny! Twoja stylizacja jest piękna, super, że pomniejszyłaś sukienkę, był to strzał w 10 i wszystkie jej wady zostały dzięki temu ukryte. Tym razem stylizacja Jagody mi się nie podoba głównie przez dodatkową spódnicę.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!