Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#10


Cześć! Czy też macie takie wrażenie, że mini kolekcje w Vinyl robią coraz lepsze? :) Mam nadzieję, że ten poziom zostanie utrzymany, a tymczasem chciałabym zaprezentować Wam płaszczyk do ręki, który uważam za bardzo praktyczny. Jest to jedna z niewielu takich rzeczy na stardoll, bo zawsze wszystkie blazery/płaszcze do ręki są ułożone w taki sposób, że lalka trzyma tę rzecz palcami. Tutaj mamy płaszczyk tak jakby "przerzucony" przez rękę doll. Jest też niedrogi, dlatego kupiłam go podwójnie i postanowiłam użyć obu w drugiej stylizacji.


Tym razem postawiłam na niebieskie akcenty. Koniecznie napiszcie co myślicie :)



7 komentarzy:

  1. Fajna sprawa z tym płaszczem, ale nie podoba mi się wariant jak jest założony podwójnie. No jednak doll wygląda, jakby trzymała dwa płaszcze, a nie jeden. Jednak chyba wiem co miałaś w zamyśle, tylko jednak ma słabą konstrukcje ten płasz na takie coś. Stylizacja fajna. Fajnie, że przełamałaś czarny kolor tymi niebieskimi dodatkami, dzięki temu stylizacja nie jest smutna i coś się w niej dzieje
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ten płaszczyk, niedawno dodali coś podobnego, tylko, że szarego i myślę, że jest ładniejszy niż ten. Co do stylizacji jest ok, natomiast zgadzam się z komentarzem wyżej, wiem o co chodziło, ale ten płaszczyk się do tego nie nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny ten płaszcz,jak tylko pojawił się to go kupiłam :) co do stylizacji to wolę pierwszą wersję w tej drugiej dziwnie wygląda użycie tego płaszcza z obu stron

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten płaszcz. Świetny pomysł z wykorzzystaniem go w drugiej stylizacji!

    DIOR

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny dodatek, lubię takie elementy garderoby. Może jakość nie jest pierwsza klasa, ale może być. Bardzo mi się podoba wariant z dwoma płaszczami bardzo ciekawie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja takze wole rozwiazanie przedstawione w drugiej stylizacji :) lepiej ten plaszcz wyglada zdjety z dwoch ramion. Dobry pomysl z niebieskim dodatkami

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie bardziej podoba mi się 2 wersja :) okulary zmieniłabym na naszyjnik z pierwszej stylizacji i dla mnie byłoby idealnie!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!