Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
17., 20., 21.
No Cześć! Dzisiaj Was zaskoczę! Post w którym pojawią się trzy stylizacje, ale trzy stylizacje ze spodniami!!! Dla mnie to był wyczyn, serio. Musiałem to zrobić, bo ile można pokazywać sukienki? Nie mam modu ani sposobności na wielkie rozpisywanie się, więc dzisiaj będzie dosyć krótko.

Przedstawiam Wam Jessice Mercedes, przez te włosy moja lalka strasznie mi się z nią kojarzy... bez oszustw oczywiście;) Sama stylizacja to takie połączenie biura z pokazem, czyli mix totalnie w moim stylu. Połączenie srebra ze złotem, wełny z vinylem- ciekawie ogólnie... Peruka EmmyBanks, którą kupiłem taniej niż oryginalnie i szczerze powiem, że kupiłem tylko ze względu na niższą cenę, ponieważ jej ułożenie średnio mi odpowiada i nie należy do moich ulubionych. Ostatecznie mi się podoba, ale bez szału:(
Okulary Limited Edition | Naszyjnik Antidote | Marynarka Alexander McQueen Tribute | Torebka Gucci Tribute | Spodnie Chanel Tribute | Platformy Vinyl

Teraz coś bardziej letniego, lżejszego i mam nadzieję udanego... Już dawno temu kupiłem ten kombinezon, który cierpliwie czekał na swoją kolej, bo nie wiedziałem co do niego dołożyć:( Oryginalnie Gigi nosiła go ze skórzaną kurtką, ale na stardoll wyszedł zbyt delikatnie jak na takie mocne dodatki. Postanowiłem, więc zrobić coś delikatnie w stylu Jacquemus, czyli coś zwiewnego z biżuterią i nieskomplikowanego. Całość uzupełnił niebieski makijaż i peruka, która jest chyba jedyną albo jedną z dwóch kopii na stardoll... ale była tania, więc nie wiem.
Kolczyk Pearls | Naszyjniki RIO, Epiphany | Koszula Tingeling | Kombinezon Young Hollywood | Torebka Antidote | Sandały Nelly.com

Na koniec najstarszy look, który powstał już dwa albo trzy tygodnie temu i czekał na spodniowy post. Sportowo, zimno i totalnie nie w moim stylu. Zwieńczeniem peruka Ata... I co mam więcej powiedzieć? Nie wiem- moje ulubione słowa ever.
Narzuta Dior Couture Tribute | Naszyjnik Callie's Picks | Bluzka 2x Runway | Spodnie Bonjour Bizou | Sandały Subcouture 

Jak widzicie wyżej starałem się zrobić coś nowego, czy wyszło zostawiam już Wam do oceny:) 
Przyznam się szczerze, że mam straszna blokadę ostatnio i ciężko mi się cokolwiek robi/kupuje/gra... I nie wiem cz to przez strasznych adminów, żałosnych-zazdrosnych graczy czy nie wiem co, ale dziwnie jest. 
Dziękuję Wam za komentarze i rozmowy, próbuję odpisywać, ale nadal przegrywam z niedziałającym mi Bloggerem:(
Nagrody wędrują do: not_ur_babe- Buty, Yagamine- sukienka. Zgłoście się w mojej księdze gości:)

6 komentarzy:

  1. Pierwsza i druga bardzo mi się podobają, są wręcz idealne. Pierwsza z fryzury rzeczywiście przypomina JM, ale stylizacja kojarzy mi się bardzo z LG<3 Druga peruka jest śliczna, aż żal jeśli rzeczywiście są tylko 2 kopie. Kombinezon bardzo ładnie wystylizowałeś, chyba właśnie druga jest moją ulubioną stylizacją z dzisiaj. Trzecia w ogóle mi się nie podoba, nie przepadam za tymi spodniami, ani butami. Jeśli chodzi o tę blokadę z graniem mam podobnie, może dlatego, że teraz wolę spędzać czas ze znajomymi, ogólnie wychodzić na powietrze. Natomiast postawa adminów też ma bardzo duży wpływ na to, skoro już raczej wiadomo, że nie pojawią się tributy i raz na 2 miesiące pojawi się kolekcja z innego sklepu, która będzie tak paskudna jak ostatnia to myślę, że nic dziwnego, jeśli jeszcze więcej osób przestanie grać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie ostatnie stylizacje skradły mi serce. Podoba mi się spójność i elegancja drugiej stylizacji. Włosy z trzeciej stylizacji pasują Twojej doll, mam nadzieję, że jeszcze zobaczę te włoski w jakiejś stylizacji ;)
    Pierwsza stylizacja to dla mnie ogień i woda :D Jak czytałam opis widziałam tylko szarą część, a potem dopiero reszta. Mimo to całość wygląda ciekawie, podoba mi się połączenie srebra i złota ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja!! Kocham, kocham, kocham. Jest przepiękna, w stonowanych kolorach. Bardzo mi się podoba. Naprawdę jest prześliczna. Pierwsza stylizacja fajna, właśnie kojarzy mi się z typowymi instagramerkami, aczkolwiek jest bardzo scgludna z odrobiną pazura w postaci butów. Jestem na tak. Natomiast ostatnia stylizacja to trochę klapa. Ani trochę nie podoba mi się połączenia tej narzuty i tych spodni. Totalnie nie pasują też buty do całego looku. Niestety lekki niewypał z tą trzecią stylizacją, ale dwie poerwsze są świetne.

    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecia stylizacja najbardziej mi sie podoba. Doskonale poradziłes sobie z ta narzutka od Diora. Lubie dopasowanie butow do tego looku. W drugiej faktycznie trafny wybor fryzury. Jedyne co mi nie pasuje tutaj to ta bluzka... chociaz kroj dobry, to jej graficzne wykonanie jest okropne. Mimo to stylizacja jest urocza i wakacyjna. W pierwszej dobre porowanie do Jessici Mercedes:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycony wszystkimi stylizacjami, ale moje serce najbardziej skradła pierwsza! Uwielbiam połączenie tych spodni Chanel z ciężkimi butami!

    DIOR

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!