Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Bądź gotów do walki, ale jej nie wszczynaj.
Znowu mamy futerko. Ten look przeleżał trochę w zamkniętym pokoju, zanim zdecydowałam się go opublikować, gdyż akurat miałam wizję publikacji innych stylizacji. Teraz tylko go udoskonaliłam dodając torebkę Hermes Kelly w wersji mini (mam nadzieję, że nie macie jeszcze dość małych torebek, ale ja naprawdę nie umiem już inaczej xd) Żeby nie było zbyt nudno bez innej biżuterii oprócz kolczyka postanowiłam ozdobić torebkę złotymi naszyjnikami, które kojarzą mi się trochę z łańcuchami od HRH Collection. Oprócz takich dodatków do (drogich) torebek, Alex tworzy także bransoletki, kolczyki i naszyjniki, na które chciałabym szczególnie zwrócić Waszą uwagę. Zerknijcie sami, są przepięknie. Znam tę markę już naprawdę sporo czasu, może nawet 7 lat? Wydaje mi się, że każda biżuteria HRH Collection jest ręcznie robiona przez Alex.
Sama właścicielka nie jest bardzo znana, liczba jej obserwujących na Instagramie na dzień dzisiejszy liczy 114tyś. obserwujących, a na YouTube liczba jej subskrybentów wynosi 153tyś.
HRH Collection chyba jest tylko jej hobby, a głównym źródłem dochodu jest kanał na YouTube. Moim zdaniem widać po jej pracach, że biżuteria jest robiona z pasją, sama także robi zdjęcia na swoją stronę, co jest jak dla mnie bardzo ciekawe!

Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was krótką historią o marce, sama jestem miłośniczką biżuterii (i perfum!), noszę jej naprawdę dużo. Zwykle są to srebrne lub w kolorze złota kolczyki/naszyjniki.
Co ciekawe w uszach mam już 9 kolczyków i planuję jeszcze co najmniej jeden...:) Póki co noszę w nich zwykłe kolczyki, które dostaje się od piercera, także nie jest to jakoś krzykliwe. Przynajmniej dla mnie ;)

Wracając do stylizacji, żałuję, że nie kupiłam więcej ubrań z kolekcji Roberty Einer, z której pochodzi ta żółta, ażurowa sukienka. Kiedy sklep jeszcze był w plazie, nie doceniłam go.
Ciekawa jestem co myślicie o tej peruce, ja mam mieszane uczucia, nie wiem czy chodzi o kolor czy o kształt fryzury.


Czekam na Wasze opinie na temat dzisiejszej stylizacji, dajcie znać co sądzicie o peruce i mojej wersji mini Kelly.
Podobał Wam się akapit dotyczący marki HRH? Co myślicie o biżuterii Alex?
Chcielibyście jeszcze o czymś poczytać? 
*
Przypominam, że dzisiaj pojawi się także drugi post ze stylizacją ode mnie.
Mam nadzieję, że wpadniecie go zobaczyć :)

15 komentarzy:

  1. Podoba mi się, fajnie, że wybrałaś te buty, bo przełamują całość. Tutaj peruka wygląda ok, ale myślę, że sama w sobie jest średnia. Pomysł na torebkę genialny, gdybym pierwszy raz ją widziała, w życiu bym nie pomyślała, że coś z nią kombinowałaś.
    Uwielbiam czytać dłuższe posty i jakieś opisy marek/ projektantów/ artystów, więc czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za opinię i odpowiedź na moje pytania :) Na innej lalce wyglądała lepiej, musiałam z nią trochę kombinować, bo jak pierwszy raz próbowałam ją założyć w salonie brzydoty to była dla mnie jakoś dziwnie duża.

      Usuń
  2. Super post! Chętnie poczytam więcej takich!
    W stylizacji jestem zakochany! A co do peruki myślę myślę że pasuje do twojej doll ale nie ma w niej nic szałowego.

    czari.9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja myślę, że moja doll średnio wygląda w platynie.

      Usuń
  3. Bardzo fajny look, buty mega komponuja sie z caloscia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Też podoba mi się ten efekt :)

      Usuń
  4. Mam tak samo jak Ty z tym sklepem - teraz szukam rzeczy za małe pieniądze. Z maxi miętową sukienką założyłam, że kupię ją taniej w SB (w Plazie była za 18sd, a ja kupiłam za 12sd więc dobry deal).
    Stylizacja mi się podoba. Futerka bym nie kupiła, bo solo wygląda dziwnie w tym kolorze, ale tutaj pasuje. Założyłabym go jednak nieco niżej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super okazja, ciężko upolować teraz w bazaarze coś w dobrej cenie. Dziękuję bardzo! Ja w ogóle chciałam dać to futerko jeszcze wyżej. A co myślisz o biżuterii HRH Collection?

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się stylizacja! Peruka jest okej, ale pewnej części ciała nie urywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Spodobało Ci się coś od HRH Collection?

      Usuń
  6. Nie lubię żółtego ani kolekcji Roberty Einer, ale tutaj całość mi się podoba.
    Co do kolczyków - też bardzo lubię i miałam swego czasu po 3 w każdym uchu ale niestety źle się z nimi działo i zostały mi tylko podstawowe dziurki +1 w lewym.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja także nie przepadam za żółtym kolorem, ale bardzo spodobała mi się ta sukienka. Chciałabym ją w rzeczywistości, ale chyba w mniej prześwitującej wersji.

      Usuń
  7. Ja rowniez zaluje ze nie mam rzeczy z tego sklepu :( stylizacja mi sie podoba ale bez futra ;) ja uwielbiam torebke Kelly w rozmiarze 20 wiec mi odpowiada :) fryzura faktycznie niezbyt korzystna... oj kocham bizuterie ale mi nie pasuje za bardzo :/ jesli juz cos znajde to nie odpowiada mi dlugosc lancuszka albo rozmiar pierścionka i finalnie nic nie noszę... nie znam tej marki ale zapoznam :D nie wiem czemu ale mi sie skojarzlo z Shay Jewelry, tylko ze tamto to juz wysoka polka... piekna bizuterie maja, szczegolnie podoba mi sie choker z gwiazdkami ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że fryzurę uda mi się szybko sprzedać. Rzeczywiście kilka produktów Shay Jewelry jest podobnych do HRH, myślę nawet, że naszyjniki z łańcuchów łączonych „kryształkami” były inspirowane właśnie biżuterią Alex, bo chyba to ona pokazała coś takiego pierwszy raz lata temu.

      Usuń
  8. Fryzura wygląda bardzo realistycznie :) podoba mi się, dobrze wygląda w tej stylizacji. A i stylizacja wygląda całkiem szykownie, podoba mi się to futerko, które bardzo ją rozświetla. :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!