Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lookbook LE

Hej i czołem kochani! 
W tamtym tygodniu Admini uraczyli nas wyjątkową kolekcją LE. Chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć... Jeżeli mam być szczera to nawet nie wiem jak skomentować to co się wydarzyło i to co się dzieje aktualnie na stardoll. To jest żenada. Oczywiście rozumiem epidemie i wszystko, ale wydawało mi się że grafik może spokojnie pracować w domu. Ale chyba wszyscy to wiem tylko nie załoga SD . 
Tymczasem nasza załoga przygotowała dla Was mały lookbook z wykorzystaniem rzeczy dostawy.
Zapraszamy!

FunOpler

MajkaStar1999


GirlEwelina 



Jagoda


Emu.Musia 



Co myślicie o tej kolekcji? Która stylizacja spodobała się Wam najbardziej? Koniecznie dajcie nam znać!


KONKURS! 

Stwórz swoją stylizację z wykorzystaniem co najmniej jednej rzeczy z ostatniej dostawy LE!
Zalinkowane i podpisane pracę wrzucajcie w komentarzu.
Do zgarnięcia 100sd.

Zgłaszać możecie się do 25.06.2020 do końca dnia.

20 komentarzy:

  1. Tak jak dużo osób już pisało, bardzo narzekałam na dostawę, a koniec końców wydałam ponad 500sd xd Mega podobają mi się stylizacje od MajkiStar1999, Emu.Musi i pierwsza od GirlEweliny- świetna robota!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga Michała to czyste złoto, pierwsza od W też jest cudowna! Cała reszta też bardzo mi się podoba, dobra robota <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu kupiły mnie druga od Majkastar1999, pierwsza od Girlewelina (matko, te włosy *.*). Propozycje, które mi się też podobają to pierwsza od FunOpler, pierwsza Jagody i obie od Emu.Musi.

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w stylizacjach emu.musia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam parę rzeczy z ostatniej dostawy LE ale zdecydowanie wolałabym żeby to były nowe kolekcje. Wszystkie stylizacje są b fajne ale najbardziej podoba mi się druga stylizacja MajkaStar, pierwsza Girlewelina i druga EmuMusia.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi osobiście podobają mi się tylko stylizacje Emu.Musi,reszta nie w moim stylu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kolekcja dla mnie była żartem, większość rzeczy ma paskudną jakość i cenę jednocześnie. Kupiłam tylko torbę. Z waszych propozycji najbardziej podobają mi się stylizacje emu.musia. Moja propozycja:

    https://imgur.com/K6dry1m

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Już się wypowiadałem na temat samej kolekcji, więc nie będę się powtarzał :)
    Co do lookbooka, zdecydowana większość mi się podoba (a co ciekawe, większość stylizacji jest z wykorzystaniem artykułów, niebędących recolorami) ;)

    Mój look:

    https://i.imgur.com/DyT0TVD.png

    MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
  9. https://imgur.com/g9LYSZx
    a co do całej kolekcji i tego co się ostatnio (nie)dzieje na stardollu to jakiś żart nieśmieszny...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie mi się podobają, ale zdecydowanie moim faworytem jest druga stylizacja od FunOpler! Ja po czasie zaczęłam doceniać trochę niektóre elementy tej kolekcji, ale nie w samodzielnej formie tylko kombinacjach, przykładem chociażby ta sukienka, która sama w sobie tak średnio mi odpowiada jakościowo

    Moja propozycja:
    https://ibb.co/3pBg6RC

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie mogę wykonać stylizację, jeśli nie posiadam żadnej rzeczy z tej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w apartamencie (3siostry) tylko daj znac czy mam otwarta szafę

      Usuń
  12. Bardzo udany lookbook! Zachwycily mnie najbardziej stylizacje od GirlEwelina: uwielbiam looki inspirowane Chanel, natomiast w drugim swietnie wyglada bluzka z reszta stylki;) drugi look Jagody rowniez zwrócił moja uwage, razem z makijazem wyglada rewelacyjnie :D a takze pierwsza od emu.musia - jest bardzo w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  13. actually i just like the bags from this collection. and i really like all of your combines but my favourite one is MajkaStar1999's
    Here is mine, hope you like it https://imgur.com/YIPJbZY
    senbentarz

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne outfity! Najbardziej podoba mi się druga stylówka FunOpler.
    Również użyłem denimowego zestawu w swojej stylizacji, są to chyba dwie rzeczy które najbardziej spodobały mi się z kolekcji.
    Mój look:
    https://imgur.com/Onpwg9c

    czari.9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Nie było nic wspomniane że stylizacja musi być na białym tle, lecz jeśli byłaby taka potrzeba to podsyłam również :)
      https://imgur.com/hrpZdit

      Usuń
  15. 1 od MajkaStar1999 i Girlewelina sztos :D Ja oczywiście przespałam termin ale stylkę zrobiłam więc podsyłam i tak https://imgur.com/a/Lt6IT8f

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!