Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dążąc do doskonałości, nigdy się nie jest zadowolonym
To już drugi mój dzisiejszy post, także zapraszam Was do poprzedniego jeśli jeszcze go nie widzieliście :)
*
Zacznę od tego, że perfekcjonizm jest naprawdę męczący i upierdliwy. Stworzenie samej stylizacji nie zajmuje mi tyle czasu co jej późniejsza obróbka w programie graficznym, ale nigdy i tak nie jest idealnie, eh. Jeśli ktoś także jest perfekcjonistą to także zrozumie mój ból.

Pomysł na dzisiejszy look rozpoczął się od tej pięknej spódnicy z WOTW inspirowaną Zuhair Muradem (nadal jest dostępna w plazie, jeśli komuś także wpadła w oko:) Do tego użyłam bluzki w kolorze czerwonego wina (tingeling - 18sd) z łowów w bazaarze w trakcie 7 dni darmowego ss. Oraz torebki inspirowanej Pradą, którą udało mi się kupić w rozsądnej cenie 33sd. Nie mogłam się powstrzymać przed użyciem jej w miniaturowej wersji, dla mnie torebki w normalnych rozmiarach chyba już nie istnieją. (kompleks mniejszości?;) W prawdziwym życiu nie wyobrażam sobie nosić takich torebek na co dzień, gdyż zawsze muszę mieć przynajmniej litrową butelkę wody przy sobie oraz moja torebka jest przykładem typowej kobiecej torebki, dziewczyny wiedzą o co chodzi ;)

Bardzo podoba mi się futro wsunięte pod włosy, umieszczone w tym konkretnie miejscu oraz połączenie z futrzaną torebką. Co o tym myślicie?

Peruka jest autorstwa mojego chyba ulubionego projektanta - Portego/Portego.II. Każda jego blond peruka mnie urzeka. Jedna z jego peruk jest jedną z moich ukochanych na zawsze peruk w mojej kolekcji, cieszę się, że udało mi się ją odzyskać na nowym koncie.Niedługo na pewno znowu się pojawi w moim looku.

Co myślicie o tych graficznych sandałkach z Archive, które kupiłam za 3sd, na "wyprzedaży"? Zauważyłam, że ostatnio są modne.
Nie podążam co prawda za tłumem, lecz bardzo mnie urzekły.



Koniecznie dajcie znać co sądzicie o stylizacji :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja! Megaelegancka, lubię takie. Nie podoba mi się za bardzo ta torebka, dlatego jej się przyczepię w tej stylizacji. Świetny makijaż do stylizacji no i piękna jest ta bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja również lubię eleganckie stylizacje, nie przepadam za lookami typu streetwear czy coś w tym stylu. Jaką torebkę byś tutaj zaproponowała?

      Usuń
    2. Czerwona jak najbardziej, ale może jakaś gładka, bo ta mi nie leży :D

      Usuń
  2. Zgadzam sie z tytulem, wiem to po sobie... ale bez tego mam marna motywacje. Nietypowo wystylizowalas te spodnice. Nie jest nudno. Mimo to wydaje mi sie ze gora stylizacji jest nieco przeladowana. Podziwam wybor butow i torebki - nadal nie przepadam za futrzanymi torebkami,a buty ze stara grafika czesto sa paskudnie wykonane chociaz najpierw wygladaja naprawde niezle! To prawda takie buty sa trendy, mam jakies czarne z rio, chyba jeszcze starsze i na pewno rzadziej spotykane, ale nie mam na nie pomyslu. Ja czasami lubie niektore modne ubrania, ale posiadanie ich ograniczania sie do dodania ich w wirtualnej szafie ;) w prawdziwym swiecie staram sie czasami dopasowac cos z mojej szafy do obowiazujacej mody. Jednak malo kto to zauwaza xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niestety perfekcjoniści mają w życiu ciężko, natomiast zdecydowanie wolę poświęcić czemuś więcej czasu i osiągnąć w miarę zadowalający mnie efekt niż zrobić coś na szybko, byleby tylko już skończyć. Z Rio masz może takie z dwoma paskami na duży palec u stopy? Ja niekoniecznie lubię śledzić trendy, ale takie w stylu tych perłowych spinek do włosów. Nienawidzę iść za tłumem i upodabniać się do większości osób. W życiu realnym stawiam przede wszystkim na wygodnę, elegancję i minimalizm.

      Usuń
    2. Rio toe stuck sandal :) dla mnie wazne jest aby wszystko co robie doprowadzic do konca z jak najlepszym efektem. Byle co mnie nie zadowala. Coz co do trendow - duzo zalezy w jakiej spolecznosci sie zyje. Dla ludzi w moim otoczeniu to co promuja magazyny typu Elle, Vogue, Bazar w ogole nie jest modne, a dla innych juz tak. Jesli chodzi o moje otoczeniw to na szczescie udaje mi sie zachowac swoj styl jednoczesnie stosujac w miare modne rozwiazania :) mysle, ze kieruje sie podobnymi regulami ;) o, a co do zawartosci torebek! Moj plecak zawsze jest zapakowany do pelna, tak jakby to byl wyjazd na kilka dni a czesto jest to wyjscie z domu na pare godzin... szukam czegos mniejszego i troche pojemnego, ale na pewno nie chce nerki :D

      Usuń
  3. Też nie wyobrażam sobie podbijać świat z taką torebką. Tu nawet portfel się nie zmieści razem z telefonem... Ale to jak zwykle Stardoll, świat marzeń i fantazji. Uwielbiam te włosy i bardzo chwalę tę stylizację. Serio, nawet buty, które są totalnie nie w moim typie, bo połączenie futra i odkrytych palców trochę mnie boli, tutaj nie zawadzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Stardoll jest świetnym miejscem
      do dania upustu swojej kreatywności i jak wspomniałaś fantazji. Ah, nie przyszłoby mi do głowy, żeby zwrócić uwagę na połączenie futra z odkrytymi palcami :)

      Usuń
  4. Stylizacja jest piękna! Jedynie wymieniłabym buty, ponieważ – jak wspomniano wyżej – razi mnie futro i odkryte palce :D Ale góra jest absolutnie cudowna! Bardzo podobają mi się Twoje posty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest bardzo ładna, każdy element wydaje się być przemyślany, a połączenie futerko + torebka mnie urzekło. Co do bycia perfekcjonistką rozumiem cię w 100%. Osobiście przerzuciłam się na właśnie takie mniejsze torebki w stylu lat 80/90 w rzeczywistości i mam już chyba takich 20XD Zakochałam się w nich totalnie, dlatego też cieszę się, że teraz do Plazy trafiają właśnie takie. Sama mam stare, graficzne sandałki, które kupiłam z myślą sprzedaży, ale na szczęście się rozmyśliłam i teraz są moimi ulubionymi<3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!