Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
One of Those Nights
Hej! 
Ostatnio przeglądając sobie strony internetowe, trafiłam na artykuł o najmodniejszych kolorach tego sezonu, więc postanowiłam się nim trochę "zainspirować" i stworzyłam jak zwykle, dwie stylizacje. 
Tym razem obydwie chciałam stworzyć w ciepłych barwach ( dzisiaj dominuje kolor pomarańczowy ), bo zazwyczaj moje stylizacje są utrzymane w ciemnej kolorystyce : )
Osobiście bardzo lubię tego typu kolory, ale niestety rzadko kiedy potrafię znaleźć coś dla siebie w takich odcieniach.
Jak to jest u Was? Jakie kolory najczęściej nosicie? 
Moja szafa np. składa się tylko z 4 kolorów, mianowicie: czarnego, żółtego, białego i szarego :)

Stylizacja nr 1

Okulary Subcouture | Sukienka Tingeling | Torebka Antidote | Buty Subcouture

Stylizacja nr 2

Kolczyki Callie's picks | Kombinezon ELLE | Bransoletka Mr. | Torebka Antidote | Sandałki Limited Edition

Jak zwykle dajcie znać co sądzicie o stylizacjach : )
Ps
Na koniec mam dla Was mały konkurs :) 
Mianowicie wystarczy tylko stworzyć letnią stylizacje.
Praca powinna być stworzona na białym tle i podlinkowana na dowolnej stronie.
Nagroda wynosi 50SD za najlepszą stylizacje! :)
Czas na przesyłanie prac macie do 03.08. 
Powodzenia!

19 komentarzy:

  1. Ja pomarańczowego koloru używam tylko w makijażu oka, nie mam ani jednego ubrania w tym kolorze, bo zawsze się w nim jakoś dziwnie czułam. W mojej szafie mam najwięcej jasnych, pastelowych ubrań chyba :o Ale w takich się super czuję :D
    Pierwsza stylizacja podoba mi się minimalnie bardziej od drugiej. Fajne są te żółte elementy, pasują tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://imgur.com/WEY1Nvw
      Dodaję dwie, bo na białym tle nie widać spódnicy, a daje fajny efekt :D

      Usuń
    2. Ja tak samo, pomarańczowy tylko na oku haha

      Usuń
  2. Pierwszą stylizację widziałam już w apartamencie i nie mogłam się napatrzeć, śliczna jest! Co do koloru w mojej szafie to kiedyś nie było go w ogóle i wszystko miałam czarne lub szare, teraz zdecydowanie królują różowe i niebieskie odcienie oraz wszystko co pomiędzy i nie wyobrażam sobie znów wrócić do codziennych pogrzebowych stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://imgur.com/a/L7GPEw9

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo!
      Ja lubię te swoje "pogrzebowe" stylizacje haha ale ostatnio, przekonałam się do czerwonego XD także jest progres haha

      Usuń
  3. Mi też bardziej podoba się pierwsza, a ta peruka idealnie do niej pasuje. Od jakiegoś czasu staram się przełamać i tworzyć bardziej kolorowe stylizacje. Ale zawsze miałam najwięcej czarnych i białych ubrań i myślę, że już nigdy mi to nie minie, ani na sd ani w rzeczywistości haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://imgur.com/nXhurbw

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! Mam wrażenie, że większość właśnie idzie w czerń i biel, bo te kolory pasują do wszystkiego : D

      Usuń
  4. Uwielbiam stylizacje utrzymane w jednym kolorze! Obie bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga propozycja moze prosta, ale ja takie lubie. Dobrze ze nie zaslonilas ramion zadna narzutka marynarka czymkolwiek. Zazdroszcze tych sandalkow ;) pierwsza ok, ale troche mi okulary na włosach przeszkadzaja xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrobiłabym tego, nic mi tam nie pasowało, sam kombinezon w sobie jest bardzo ładny, więc nie chciałam go "psuć" haha

      Usuń
    2. https://imgur.com/kyOW1gx
      :)

      Usuń
  6. Uuuuuuu pierwsza stylizacja baaaardzo do mnie przemawia. Bardzo fajna jest ta sukienka. Druga jest ok ale bez szału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Trochę się jej naszukałam, ale było warto, coś w niej jest : )

      Usuń
  7. Dawno byłam na stardoll i nie wiem czy w pierwszej stylizajci to połączenie skarpet i butów, jeśli tak to mega fajny pomysł, szczególnie, że kolor się zgadza. Powiedziałabym, że takie blade stylizacje mało elementów, ale swoje robi ten jaskrawy pomarańczowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, to są gotowe buty z Sub haha ale jak pierwszy raz je zobaczyłam na sd, to pomyślałam tak samo ; )

      Usuń
    2. https://imgur.com/a/Yjke6ZT

      jusia95

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!