Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#9


Czołem! Dzisiaj uczulam Was na moim zdaniem genialną spódnicę, jaka została dodana jakieś dwa tygodnie temu do mini kolekcji w sklepie Vinyl. Moim zdaniem ciuszek jest świetnie wykonany, ma też nietypową kolorystykę - niby czerń, ale jednak widoczne są przecierające się barwy zielone/niebieskie/turkusowe (niepotrzebne skreślić). Spódnica nie jest tania, ale do drogich również nie należy. Myślę jednak, że warto w nią zainwestować. Mnie wpadła w oko od razu =D


A w taki oto sposób jej użyłam:



10 komentarzy:

  1. Podoba mi się, moim zdaniem jedna z Twoich najlepszych stylizacji. Chciałabym ją może zobaczyć z innymi butami, ale w tych też jest ok:) Spódnicę niedawno kupiłam, ale jeszcze jej nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzucałam okiem na tą spódnicę, ale zrezygnowałam z jej zakupu. Podoba mi się jej wykorzystanie, wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bardziej stardoll wkurza mnie cenami za rzeczy z tych "wystawek". Na początku kosztowały 6-8sd a teraz? Okienka nadal nie zaskakują a ceny kosmiczne! Spódnica jest super, ale zdecydowanie nie jest warta aż 19SD! Kupiłam ją trochę impulsywnie a teraz żałuję, tym bardziej, że jeszcze nic nie udało mi się z nią przygotować. Twoja propozycja bardzo mi się podoba, chociaż osobiście postawiłabym na srebrne dodatki zamiast złotych, ale mimo wszystko całość prezentuje się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją na liście życzeń, ale wciąż się waham. Niby jest ładna, ale trochę droga jak na rzeczy - jak to fajnie określiła Teinnn - z wystawek 😅 Stylizacja jest bardzo w moim guście! Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze jej nie kupiłam, ale mega mi się podoba.
    Super stylizacja, lubię tą marynarkę ale nigdy nie miałam na nią pomysłu ;p

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tą spódnicę,jak tylko pojawiła się w plazie to ją kupiłam :) ale jak na razie to nie użyłam jej ani razu xd stylizacja jest bardzo ładna,podoba mi się ta marynarka z Antidote ale jest strasznie droga i szkoda mi tyle sd na nią

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna jest! Ma trochę dziwaczny kształt, może być trudna przez to w wystylizowaniu, ale chyba dam jej szansę i kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, zainwestowałem w nią jak tylko pojawiła się w plazie!
    Super stylizacja, bardzo podoba mi się że połączyłaś ją z marynarką.

    czari.9

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracam ostatnio na stardoll i chyba jak rozbiję bank i doładuje stardollary to sobie tą spódnicę zakupie. Bardzo dobre polecenie. Stylizacja mega!

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica nie jest w moi stylu (kroj) i raczej sie na nia nie skusze. Podobaja mi sie w Twojej stylizacji niebieskie akcenty.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!