Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Czy kiedykolwiek kwestionowałeś naturę rzeczywistości?
To już drugi mój dzisiejszy post, także zapraszam Was do poprzedniego jeśli jeszcze go nie widzieliście :)
*
Ten look powstał dzięki inspiracji nową kolekcją Stardoll feat w kolorach tęczy LGBT.
Nie jestem fanką marki Gucci, jednak postawiłam sobie wyzwanie gdy zobaczyłam ten sweterek.
Tym lookiem chciałabym wirtualnie pokazać swoje poparcie dla grupy LGBT. Miejmy nadzieję, że niedługo nadejdą lepsze czasy dla wszystkich, szczególnie osób dyskryminowanych.

Pod sweterek nałożyłam sukienkę inspirowaną projektem McQueena z niedawnej minikolekcji Vinyl. Nie macie wrażenia, że te mini kolekcje są coraz lepsze? Zachęcam do wysyłania adminom inspiracji, gdyż czasem ukazują się ubrania, o które prosimy :)

Zakupiłam perukę z ciekawą fryzurą. Bardzo podoba mi się ten odcień blondu, mój naturalny kolor włosów jest do tego podobny :)

Tym razem zdecydowałam się tylko na kolczyki, dzięki którym z daleka ucho mojej doll przypomina szpiczaste elfie ucho!



Jestem ciekawa Waszych opinii na temat tego looku :)
Co myślicie o ostatniej kolekcji Stardoll feat oraz o mini kolekcjach?
Podoba Wam się ta peruka?

*
https://youtu.be/6PU74AObMfE

6 komentarzy:

  1. Akurat ta peruka średnio mi się podoba tak samo jak i stylizacja. Głównie przez to, że nie podoba mi się ten sweterek i ogólnie cała dostawa Sd feat. Według mnie widać z odległości, że zalatuję taką pracą na odwal, żeby zrobić i żebyśmy dali im spokój. I absolutnie nie chodzi tu o to, że zrobili kolorowe i tęczowe ubrania, bo jestem mega dumna, że powstają takie kolekcje. Wsparcie dla wszelkich mniejszości jest bardzo potrzebne, szczególnie teraz, nawet nie chcę rozwijać tematu, bo nie mam już do tego nerw:) Natomiast jest to zrobione najmniejszą linią oporu i ubrania np. buty na platformie z tej kolekcji są tak paskudne, że aż nie wierzę, że je dodali. Ogromny plus dla nich za cały zamysł i za to, że na początku czerwca tworzyli konkursy/ quizy, z których każdy mógł dowiedzieć się czegoś, czego być może nie wiedział, ale wykonanie ubrań jest już baaaaaardzo średnie. Jeśli chodzi o Vinyl, zgadzam się, że tutaj akurat ubrania są coraz lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi również ta kolekcja się nie podoba, wykonanie tych ciuchów to klapa, nie które serio są koszmarne, tak jak wyżej zostało wspomniane zrobili na odwal aby tylko coś dodać i mieć spokój,a kolory tęczowe to też nie moja bajka, a poza tym dodawać coś co było już w mini kolekcjach Vinyl to już wgl komedia....co do stylizacji gdyby wywalić ten sweterek i dać zwykłą marynarkę to było by lepiej

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie wpadła mi w oko ta kolekcja.
    Stylizacja nie w moim typie, sweterek i torebka to za dużo. Baza wyszła ciekawie (buty i ta sukienka), ale całość nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Struktura stylizacji jakoś mi nie siedzi. Coś w niej jest co zaburza mi całość. Nie wiem czy to ten golf czy buty. Sam golf jest dosyć ostry bym powiedziala, dużo się w nim dzieje, więc raczej poszlabym w stonowanie go w jakiś sposób.
    Peruka taka zwyczajna ;]

    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja specficzna, ale nie jest tez najgorsza. Nie siegam czesto po motyw teczy w stylizacjach, poniewaz trudno do niego cos dopasowac tak, aby calosc nie wygladala tandetnie. Mi akurat Twoja propozycja calkiem sie spodobala, ulozenie torebki choc dobre, to jednak torebka i sweter troche sie zlewaja. Fryzura nie wygląda dobrze, jest troche wykonana jak pierwsze projekty z designu... kolor ladny i uczesanie, ale wykonanie kiepskie. Rowniez mysle, ze w Vinyl coraz lepiej ;) serio mozna wysylac im swoje propozycje? Pewnie tylko w klubie royalty xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja jest średnia ale kupiłam kilka rzeczy. Nie rozumiem oburzenia ludzi, że to wszystko już było, ponieważ ubrania które wyszły w tej dostawie zostały wybrane przez użytkowników,którzy wygrali konkurs na starblogu :) Tym razem stylizacja jak i peruka mi się nie podobają, więc jestem na nie :/

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!