Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Każdy z nas potrzebuje czasami ręki, która wyciągnęłaby go z kłopotów.

Witajcie kochani!
Dziś mam dla Was taką prostą, klasyczną aranżacje sypialni. Wybrałam jasne kolory i oczywiście widok plaży za oknem. Marzą mi się wakacje z takim widokiem! A co Wy o tym myślicie? 

Ostatnio jakoś nie mam czasu na stardoll za bardzo i w sumie ochoty też nie mam by zaglądać. To jak to wszystko teraz robią to jakaś kpina. Za to w tamtym tygodniu odkryłam świetną knajpkę w Warszawie gdzie podają chyba najlepszą pizze - Ciao a Tutti. Znacie? Jeżeli nie to koniecznie tam zajrzyjcie! Pizza i cannoli bądź serniczek z mascarpone.... Uwielbiam! A Wy macie jakieś swoje ulubione restauracje/knajpki? Dajcie znać :) 


7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, uwielbiam takie jasne wnętrza, szczególnie z takim widokiem. Dodałabym może jakiś obraz lub kilka nad łóżkiem. Mogę polecić moją ulubioną restaurację w Warszawie na kabatach- Basilia, mieszkam blisko więc najchętniej przychodziłabym tam codziennie.. Z tego co wiem właściciel jest polakiem, ale przez kilkanaście lat mieszkał we Włoszech i tam ją prowadził pod taką samą nazwą. Pizza jest tu genialna, pieczona w piecu opalanym drewnem. Mają też wiele innych dań, różne pasty itp. Do tego wnętrze jest cudowne, wszystko jest w takim stylu starej, włoskiej restauracji, z sufitu zwisają różne zioła, pod każdym schodkiem znajduje się stare wino. Tylko ostrzegam, że mimo wielu miejsc, trzeba składać rezerwację lub brać na wynos, bo rzadko zdarza się wolny stolik, nawet w tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo mega! Zaraz sprawdzę, uwielbiam włoska kuchnie

      Usuń
  2. Bardzo ładne wnętrze, z chęcią spędziłabym parę dni w pokoju z takim widokiem;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety za rzadko jadam na miescie, aby pochwalic sie swoimi ulubionymi lokalami. Kiedy bede miec okazje sprawdze te pizzerie ktora polecasz :) jesli moge odradzic to Pianka w Warszawie. Wnetrze ladne, ale oblsluga strasznie lekcewazaca. A przynajmniej tak mi sie trafilo... Dobrze ze chociaz deser z nasionami chia byl ok. A co do sypialni, to jak zawsze bardzo udana aranzacja ❤ pieknie Ci wychodza te nadmorskie apartamenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piankę znam i lubię ;) uwielbiam. Opizzowanego burgera! A co do obsługi to faktycznie tak średnio się spisują. W Ciao a Tutti ostanio czułam się mega dopieszczona, pani kelnerka o wszystkim opowiadała, dopytywała czy wszystko okej i czy smakuj, naprawdę mega

      Usuń
  4. Bardzo ładnie, wymieniłabym może tą roślinkę z lewej na taką bardziej pasującą do roślinek z prawej strony (te świetnie nadają się do takiego nadmorskiego mieszkanka).

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!