Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #57
Został mi ostatni tydzień praktyk, a potem nie wiem co z sobą zrobić. Niby mam wakacje, ale moja uczelnia chyba ma inne zdanie. Nie mogę się doczekać września. Muszę odrobić wszystkie laboratoria z całego semestru, więc zapowiada się niezła zabawa.
W tym tygodniu stylizacja jest bardziej stonowana, głównie za sprawą kolorów. Powstała głównie z tych mini dostaw i recolorów. Znów mamy dużo biżuterii, ale tym razem w jednym odcieniu złota. Widzicie, uczę się na błędach. Brak bluzki czy jakiejkolwiek góry to będzie chyba mój ulubiony letni trend. Makijaż jest mocny, bo taki najbardziej mi tutaj odpowiadał.

8 komentarzy:

  1. Kolorystycznie mega mi się podoba ;)
    Nie jestem fanką tych butów ze względu na kształt, ale fajnie pasują.

    generalnie współczuję każdemu, kto jeszcze nie uporał się ze studiami (a sporo jest takich osób) i czasem aż mi głupio mówić, że skończyłam semestr już w maju :o

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. góra stylizacji jest ładna,dół już nie podoba mi się,może to przez te buty których osobiście nie lubię

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest genialna, mi wszystko się podoba, szczególnie wybór butów. Współczuję sytuacji ze studiami, mam koleżankę z uw i niby ma wakacje, ale do tej pory nie wie czy ze wszystkiego zdała:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Znów jestem na tak! Biżuteria wygląda tutaj ekstra, a z makijażem tworzą taką nierozłączna parę :D polubiłam stylizacje w stylu marynarka na nagi tors, tutaj jest naprawdę fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie idealna. Uwielbiam te marynarke.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nie lubię tej marynarki, bo moim zdaniem zabija w doll wszystkie proporcje, ale Ty świetnie sobie poradziłeś z jej wystylizowaniem. Podoba mi się połączenie dość spokojnej stylki z mocnymi dodatkami i makijażem, nadaje to fajnego charakteru i sprawia, że nie można przejść obok całego matchingu obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie niestety się nie podoba – nie lubię żadnego elementu tej stylizacji :( Do gustu przypadł mi jedynie makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cud, miód, malina! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!