Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: Cords Heel
Hej!

Tydzień temu razem z Olą stworzyłyśmy stylizacje z  wybranym przez nią artykułem: Kapeluszem z Museum Mile. W poprzednim poście bardziej spodobała się Wam moja stylizacja, za co bardzo dziękuję : )  (klikając pokażą się Wam wyniki)

W tym tygodniu do stworzenia ze mną stylizacji zaprosiłam Bartka.
Do dzisiejszego posta rzeczą, która została wybrana przeze mnie, są buty ze sklepu nelly.com.
Wybrałam te sandałki, ponieważ chciałam w końcu stworzyć stylizację, która nie jest elegancka, ale nie tylko to było powodem dla którego wybrałam ten artykuł. 
Zauważyłam, że sporo dziewczyn używa ich na swojej doll, na początku nie podobały mi się wcale, a teraz chciałabym je jak najczęściej zakładać : )
Co o nich sądzicie? Macie te buty?

Tym razem stylizacja moja i "gościa" są utrzymane w zupełnie innym stylu.
Stylizacja Bartka, bardzo wpasowuje się w obecne trendy w modzie.
Na swojej doll ma on choker z Le i naszyjnik Lanvin Tribute, jeansowy top, do tego zakładając bardzo modne w tym sezonie beżowe bermudy, całość uzupełniając paskiem z It Girls i rękawiczkami Limited Re-Edition.
Obydwoje do stylizacji z tymi butami wybraliśmy okulary ze sklepu Pretty'n Love.
Jeśli chodzi o moją stylizacje, chciałam utrzymać ją w ciemnej kolorystyce, trochę kojarzy mi się ona z alternatywkami (XD).
Na doll założyłam top od Yaoi, skórzaną spódniczkę z Archive, całość uzupełniając narzutką z Subcouture, bransoletką z Mr. oraz jedną z moich ulubionych torebek, czerwoną z Fallen Angel.
Dajcie znać jak podobają się Wam stylizacje!


11 komentarzy:

  1. Tym razem to Twoja stylizacja podoba mi się bardziej. Pełen podziw za używanie ubrań z dizajn, dla mnie to kosmos i nie potrafiłabym nic z nimi stworzyć :D FunOpler to dla mnie trochę "random style challenge" i według mnie nic tu do niczego nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam! A obecnie mam chyba już 3 albo 4 ciuchy StarDesign :D

      Usuń
  2. U Bartka wydaje mi się, że trochę za dużo tu wszystkiego. U Ciebie jest w porządku, ale drażni mnie ta narzutka z futerkiem (kojarzy mi się z paniami do towarzystwa xD). Butów nie posiadam, ale prezentują się całkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czasu temu widziałam tę stylizację u Ciebie w apartamencie i od razu się w niej zakochałam. Ja właśnie zazdroszczę tej narzutki, bo raz ją widziałam w bazarku i nw czemu jej nie kupiłam, a teraz już od jakiegoś czasu jej szukam i do tej pory nie znalazłamxd Zgadzam się z innymi, u Bartka ma się wrażenie nic do siebie nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i buty mam od dawna i też je uwielbiam<3

      Usuń
    2. Ja trafiłam na nią przypadkiem, jak był ten "szał" na bazarze haha i dałam chyba tylko 11sd? :D

      Usuń
  4. Nie mam tych butów i raczej nie planuję ich kupić :) Bardziej podoba mi się Twoja stylizacja, a ta czerwona torebka to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  5. tym razem żadna ze stylizacji mi się niestety nie podoba,ja wstrzymam się od głosu :x buty również mi się nie podobają,nie są w moim guście

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. U FunOpler troche kolor szortow mi przeszkadza i torebka na pasku... reszta ladnie wyglada, podoba mi sie rozwiazanie z naszyjnikami. Druga stylizacja bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!