Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#7


Witajcie! Dzisiaj kolejna rzecz z Plazy, która wpadła mi w oko. Kolekcja była dodana już dawno, ale mimo wszystko uważam, że warto zwrócić na nią uwagę. Jest to recolor futerka ze sklepu It Girls. Nie mam pojęcia jaki był oryginalny kolor tego futerka i skąd pochodzi (jeżeli wiecie - dajcie znać!), ale w wersji ciemnoczerwonej wygląda bardzo atrakcyjnie, a do tego nie jest drogie :) 


A stylizacja - niby jedna, ale jednak dwie. Różnią się jedynie dodatkami.



9 komentarzy:

  1. mi osobiście nie podoba się te futro i nie wylądowało w mojej szafie,stylizacja ładna ale bez tego futra...oryginalnie chyba te futro pochodzi z 5 to 9 i wydaję mi się że było w jasnoniebieskim kolorze,ale nie jestem do końca pewna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Stardoll feat czy cos, ten sklep, w ktorym zwycięzcy jakiegos konkursu mogli zaprojektowac swoje mini kolekcje... oryginal ma okropny niebieski odcien.

      Usuń
  2. Ciekawa propozycja, podoba mi się kolorystyka. Wybieram drugą opcję - jest bardziej spójna na moje oko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Futerko samo w sobie mi się nie podoba, ale stylizacje są ładne. Też wybieram drugą propozycję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja jeszcze odniose sie do stylizacji: wole wersje z torebka z Pearls, ale z butami z wersji po lewo;) przyznam ze mi futerko niezbyt sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. To futerko było niebieskie i pochodziło z tego sklepu gdzie gracze projektowali swoje ciuchy :)

    Mam recolory, ten kolor i szary mega mi się podoba. Stylizacja jest boska, uwielbiam każdy jej element i zazdroszczę okularów ;p ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się! Fajne zgrywają się te czerwienie razem! A i wolę stylizację z drugą torebką, ta pierwsza jakoś mi nie leży.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chociaż futro nie jest zupełnie w moim stylu i mi się po prostu nie podoba, to uważam, że stylizacje, które zrobiłaś wyglądają bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam to futro i uważam, że jest dość ciekawe. Bardzo podoba mi się stylizacja!
    I uwielbiam te buty!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!