Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
13., 14., 15.
Witam! Witam! Witam! Patrząc na posty, stylizacje innych, dostawy moja lalka nabrała ochoty na letnie stylizacje... Dlatego w dzisiejszym poście pokażę Wam letnie looki w trzech różnych odsłonach. Długie brąz peruki królują w dzisiejszym poście, trzy stylizacje, ale dwie peruki, bo szkoda było mi użyć ich jeden raz. Mamy projekt Claudentia o którym od zawsze marzyłem, bardzo mi się podobał i byłem gotowy zapłacić za niego kosmiczne pieniądze, ALE jak już go zdobyłem przeleżał miesiąc w salonie, bo nie miałem siły, chęci, ani wiedzy jak go założyć:( Niestety tak zawsze się kończy z tym co bardzo chcę. Druga peruka to spontaniczny zakup na szybko, z tego co wiem inspirowana była Kylie Jenner i oczywiście limitowana, więc musiałem się natrudzić, żeby nie zapłacić kosmicznych pieniędzy:( Ostatecznie jestem z nich zadowolony, ale nie jakoś przesadnie... Za tydzień będzie jeszcze jeden look z peruką Kylie, żebyście mogli zobaczyć ją bez kapelusza:)

Ogólnie to wiecie o moim uzależnieniu, więc wpadłem na pomysł zabawy: Proszę bez podglądania i sprawdzania, spróbujcie zgadnąć ile kosztowały moje najdroższe peruki (kilka takich jest xD!). Oczywiście jakieś nagrody w tym konkursiku się pojawią, ale jestem też ciekaw czy zgadniecie;)

Przejdźmy do stylizacji: Pierwsza to dziewczyna z Instagrama... Ubrała się i pomalowała tylko do zdjęcia, później zdejmie to wszystko i przez sześć godzin będzie obrabiała, przerabiała i wymyślała podpis. Droga torebka, modne akcesoria, neonowy garnitur i odsłonięta duża część ciała- wszystko jest! Będzie 100 tysięcy polubień;) Może nawet jakiś sponsorowany post wpadnie albo reklama jakiegoś badziewia...

Spinka Vinyl | Marynarka Antidote | Spodenki RIO | Torebka Limited Edition Decor | Sandały Off-White Tribute, 2x Vinyl 

Look numer dwa: Wakacje na wsi... Tutaj także jest wszystko co musi być. Jeansowe rybaczki- no hit! Do kościoła i na pole, niby na co dzień, a można je też elegancko wystylizować. Słomkowy kapelusz... Żeby sobie karku nie spalić, ani czoła przy zbieraniu truskawek;) Kraciasta koszula- tego chyba tłumaczyć nie muszę. Jest też nereczka, żeby było gdzie schować pieniądze zarobione na sprzedaży owoców (30 za koszyczek! Komu? Komu? Idę do domu!). Ostatecznie nie wiem czy ona serio idzie na pole, czy to będzie pokaz jakiejś topowej marki.... Dziwna ta moda;)

Kapelusz Limited Edition | Koszula Antidote | Bluzka Limited Edition | Nerka Limited Edition | Spodenki Antidote | Sandały It Girls

Jest też outfit numer trzy! Urlop albo jak kto woli wczasy nad polskim morzem! Parawan to rzecz święta! Nie masz co z nim zrobić? Owiń się nim! Będzie jak u Diora... Mało? Dodaj piórko w ... i leć do wody;) Ale po drodze są stragany, trzeba kupić jakieś pamiątki. Promocja! Kup 20, a dostaniesz jedną za 50%- biorę! Biorę wszystko! 
Uwaga! Zapamiętajcie ten dzień! Ja i płaskie buty- to się zdarza raz na tysiąc lat.

Naszyjniki Vinyl, 3x Chanel Tribute, Windows On The World, RIO, Young Hollywood, 3x Voile | Torebka Limited Edition | Sukienka Dior Holiday Tribute | Sandały Valentino Tribute 

Zostawcie po sobie ślad w komentarzu! Napiszcie co uważacie o stylizacjach, perukach i wszystkim! Post miał być trochę śmieszny, powiedzcie mi czy wyszło. 
Tak jak obiecałem, nagroda wędruje do (losowo wybranej osoby)Bartek/FunOpler
Zarezerwuj coś albo powiedz co ci kupić w kwocie 40sd:) 
Dziękuję!

13 komentarzy:

  1. Pierwsza i druga mi się podoba, jednak w tej drugiej bardzo brakuję mi jakiejś pasującej torebki:/ Trzecia jest nie w moim stylu i ogólnie kompletnie mi się nie podoba. Co do peruk zgaduję, że z pewnością znalazły się takie po 222pp, a tych części miały sporo więc nawet ponad 1k za perukę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw to straszne ile teraz niektórzy chcą za peruki na licytacjach na fb chociażby. Ale projektanci robiąc co drugi projekt limitowany, wiedząc, że ma duże zainteresowanie przyczyniają się do tego i na to przyzwalają:/ Niedługo 150 za jedną część to będzie normalna, początkowa cena wychodząca od projektanta..

      Usuń
  2. Moim zdaniem zabuliłeś 1,5k za perukę, pewnie wieloczęściową. To w ch dużo, ale właściwie - uzależnienie zobowiązuje XD

    Co do stylizacji, to ostatnia mnie ubawiła XD Za razem cyganka, która powróży mi z ręki, a i cyganka, która tych rączek niestety nie ma. Cała reszta jest ok, chociaż do gustu przypadła bardziej pierwsza. Ta spinka chyba z kolczyków wygląda super w połączeniu z peruczką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój numer jeden to druga stylizacja - myślę, że na obieranie czereśni też byłaby okej(to zamiast tych truskawek, bo czereśnie akurat obierałam wczoraj u rodziców :D). A tak na serio to koszula + bluzka to cudo!
    Pierwsza stylizacja jest bardzo przyjemna dla oka, jeszcze włosy wyglądają tu świetnie! 100 tysięcy serduszek jak nic! :D
    Ostatnia jest dziwna, ale na plażę ubrałabym się tak, może tylko mniej naszyjników bym wzięła żebym mogła szybko pozbyć się warstwy wierzchniej i do morza! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach no i cena peruki... Kiedyś pisałeś, że Ata ma takie po 10k... to ja strzelam w 6k za włoski :D

      Usuń
  4. gdyby Twoja dollka była influencerką obserwowałabym ją ze wszystkich swoich kont

    OdpowiedzUsuń
  5. jak to jest, że dodajesz trzy stylizacje w jednym poście, a ja nie mam czasu jednej zrobić albo jak już znajdę czas to dostaję nerwicy bo szafa nie chce mi się załadować. panie prezydencie Duda, jak tu żyć?

    kocham opisy tych looków, poprawiły mój dzień. najbardziej podoba mi się druga stylizacja, potem pierwsza, a na końcu trzecia. ta sukienka Diora jest świetna i od dawna na nią poluję, co jest dziwne, bo wydaje się koszmarna do wystylizowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rowniez stawiam na 1 i 2, chociaz brakuje mi jakiejs delikatnej bizuterii. Moglbys pozyczyc z ostatniej stylizacji troche naszyjnikow ;) podoba mi sie w pierwszej spinka we wlosach, sama fryzura rowniez ladnie wyglada. Szkoda, ze w drugim looku torebka na pasku jest prawie niewidoczna. W ostatniej dziwia mnie piórka za dollka - czyzby to byly jakies skrzydelka Aniolku? :) chociaz jak patrze to pewnie jest to juz staly element sukienki xd forma wpisu interesujaca, rozbawiles mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza stylizacja jest najładniejsza :) druga też fajna,ale brakuje mi jakiegoś naszyjnika

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za nagrodę.
    Bardzo podobają mi się te opisy do stylizacji! W sumie chętnie częściej bym takich historii poczytał :)
    Szczerze to wszystkie stylizacje mi się podobają. Każda ma coś w sobie i jest wyjątkowa na swój sposób. Najbardiej podoba mi się 3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się stylizacja dziewczyny z instagrama, te włosy też są bardzo fajne :D Druga stylizacja też całkiem spoko, ale trzecia mnie nie przekonała. Faktycznie doll w parawanie :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!