Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pozbierać jest się dziesięć razy trudniej, niż rozsypać.
Witajcie kochani! 
Dacie wiarę, że już prawie połowa wakacji za nami? Ja w ogóle jakoś nie czuje tego. Czas mi tak szybko ucieka... W sierpniu uciekam jednak na kilka dni nad morze i mam nadzieję, że uda mi się odpocząć trochę  A może znacie jakieś super miejsca w Sopocie? 

Powiem szczerze, że nie miało być dziś postu, nie miałam totalnie pomysłu. W nocy jednak złapała mnie wena i powstało takie ładne wnętrze. Bardzo podoba mi połączenie kolorystyczne. A Wy co o nim myślicie?  Dajcie mi koniecznie znać. 


8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w ogóle nie czuję, że to już prawie koniec lipca, mimo, że właściwie nic nie robię i odpoczywam:p Wnętrze jest cudowne, chyba jedno z najładniejszych jakie widziałam, mega:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna aranżacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! Jak patrzę na to wnętrze czuje mega wakacyjny vibe!
    dior (czari.9)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wnętrze, bardzo lubię jasne mieszkanka :)
    Leci ten czas strasznie, dobrze być studentem wtedy ma się ten wrzesień dodatkowo :D
    Do polecenia to w Sopocie niekoniecznie mam co, ale w Gdyni jest Neon z azjatyckim jedzeniem - bardzo fajne miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wnetrze jak zawsze udane :) nie mam sie do czego przyczepic ;) ja w Sopocie nie znam zadnych ciekawych i nietypowych miejsc, niestety po jednej wizycie to malo mozliwe :/ oh morze, ale szczesciara :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega przyjemne wnętrze, aż chciałoby się w nim wyczilować.
    Ah marzy mi się morze tych wakacji, ale chyba w tym roku nie uda się pojechać :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Wnętrze bardzo fajne, podoba mi się kuchenny kącik. Ostatnio pytałaś o pomysły na aranżacje, z chęcią zobaczyłabym coś w wyrazistych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!