Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
16., 18., 19.
Witam, Witam, Witam! Dzisiaj będzie chaotycznie, bo piszę ten post trzeci raz... Cały czas mi coś nie pasuje i coś mi się psuje i ogólnie dramat. Dramat też w życiu prywatnym- to odpowiedz na pytanie Michała, jeśli chcesz być aktywny i mieć dużo stylek do pokazania zabij swoje życie prywatne i wszelkie znajomości oraz poświęć swoją przyszłość;) Zdenerwowałem się, bo próbowałem Wam ostatnio odpisywać, ale mam problemy z bloggerem i nie mogłem nic opublikować, bo po wejściu na bloga wyglądało tak jakbym był niezalogowany, próbowałem na kilku urządzeniach, różnych przeglądarkach, trybie incognito... Nic, nie wiem, jakiekolwiek technologie mnie nienawidzą... Dzisiejszy post składa się z trzech różnych stylizacji, tym razem bez żadnego tematu wspólnego, chociaż można powiedzieć, że niebieski i ogólnie zimne kolory królują... 

Pierwsza peruka o fantastycznym różowym kolorze, normalnie nie lubię kucyków, bo moje czoło wtedy przypomina pas startowy, ale ta mnie do siebie zmusiła. Idealna, ale znowu... Droga:( Stylizacja bardzo prosta, sukienka, buty i maska... Trochę futurystycznie, trochę w stylu Saint Laurent, przełamane ozdobą Iris Van Herpen (Kocham!).
Maska Epiphany | Rękawy Young Hollywood | Sukienka Vinyl | Kozaki Saint Laurent Paris Tribute

Drugi look powstał jako pierwszy z tego zestawienia, powstał, żeby lepiej pokazać perukę z poprzedniego tygodnia. Tutaj czuję trochę klimat lat 20-tych, to przez tą luźna sukienkę i rękawiczki, które znowu użyłem, ale tylko one pasowały mi odcieniem:( Dodałem modne sandałki i kilka elementów biżuterii na sukienkę, bo czegoś brakowało, później pojawiły się staniki,, bluzki i skończyło się tak. Znowu kilka elementów, ale ja nie lubię przesady... No dobra! Ale tylko czasem... Jak przy następnej stylizacji...
Sukienka Antidote, Underneath Stardoll, Just Cavali Tribute | Ozdoby Young Hollywood, Lmited Edition, Bonjour Bizou | Okulary Alexander Wang Tribute | Rękawiczki Young Hollywood | Sandaly Vinyl

Ostatni look i ostatnia peruka: Nie nosiłem tych włosów chyba rok, kiedyś je miałem użyłem może dwa razy, ale teraz powróciły i natchnęły mnie do stworzenia tego looku. Zaczęło się od koszuli, która jest straszna, ale pasowała mi idealnie do włosów i krzyczała, że muszę ją kupić i coś z nią zrobić. Później była równia pochyła i wszystko co się da jest we wzory... Sukienka w zebrę, pasek w paski, kozaki w kratę, torebka z napisami, dobrze, że nie miałem wzorzystych kolczyków, bo pewnie by się tu pojawiły... Całość krzyczy, ale mi się szczerze podoba. Nareszcie coś nie nudnego i "szalonego"- powiedzmy....
Kolczyk Antidote | Koszula Runway | Sukienka Diane Von Furstenberg Tribute | Pasek Dior Holiday Tribute | Torebka Antidote | Kozaki Antidote 

Kolorowo w i na mojej głowie... Dziękuję Wam za wszystkie komentarze pod poprzednim postem i za to, że spodobały się Wam moje historyjki, postaram się czasem coś takiego humorystycznego dodać. Nie za dużo, bez przesady... 
Napiszcie co sądzicie o stylizacjach i perukach;) Spróbuję odpisać, ale nie wiem jak z tym bloggerem będzie:(
Nagroda za komentarz wędruje do(40sd w plazie lub coś za 40+podatek w bazarku)Pomeranian
A co do peruk, to nikt z Was nie odgadł, były bardzo rozbieżne kwoty, ale nikt nie miał racji... Nie mówię, może kiedyś faktycznie zapłacę te 10 tysięcy, ale jeszcze nie teraz. Kiedyś upierałem się, że nie kupię więcej niż 2 części za max 200sd, a teraz to 10 części za 3330sd- to jest odpowiedź, szalona kwota, ale warto było. Kiedyś dodam coś z tą peruką, ale na razie musicie poczekać:) 
Osoba, która była najbliżej to(tak samo, 40 sd w plazie lub 40+podatek w bazarze): aioxls

14 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja mi się nie podoba, ponieważ nienawidzę tej sukienki :D Uważam, że to obecnie jedna z najbrzydszych rzeczy na Stardoll. Druga jest świetna! Sama bym się tak z chęcią ubrała. Podrasowanie tej sukienki biżuterią to był strzał w dziesiątkę. Trzecia jest trochę awangardowa i nieco szalona, ale mnie przekonuje (zwłaszcza na Twojej doll) i jestem na tak. Dodatkowo bardzo podoba mi się ta niebieska peruka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sukienka jest fantastyczna, nie wiem o co Ci chodzi:( Ta niebieska peruka jest teraz popularna i niezwykle droga, no i trudna do zdobycia... Nie wiem czemu kiedyś sprzedałem ją za półdarmo:(
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Mam taki sam problem z Bloggerem na telefonie, muszę za każdym razem odpalać na nowo incognito żeby w ogóle jakikolwiek komentarz dodać...
    Pierwszy look jest dla mnie szokujący, pewnie przez tą maskę, a tak poza tym to jak na nią patrzę to faktycznie widzę jakiś wybieg :D
    Dwójka mi się bardzo podoba, fajne wyglądają tutaj te cienkie materiały. Te włosy wyglądają świetnie u Twojej Doll.
    Trzecia stylizacja jest bardzo odważna. Różne desenie, niby nic do siebie na pierwszy rzut oka nie pasuje, ale po chwili widać jak wzorki fajnie łączą się ze sobą. Ta peruka i makijaż dobrze uzupełniają szaloną całość. Jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z nim problem wszędzie, to jest denerwujące!! Ta maska jest fantastyczna i żałuję, że częściej jej nie używam. Mi się średnio te włosy widzą, ale dziękuję!

      Usuń
  3. Ostatnia stylizacja skradła mi serce. Owszem, jest po prostu zawalona różnymi krojami, fakturami, wzorami, ale kolorystycznie totalnie satysfakcjonująca. No i ta peruka to życie.
    Reszta stylek nie przypadła mi za bardzo do gustu, chociaż pierwsza peruka pewnie i do mojej szafy by trafiła, bo jest urodziwym unikatem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię czasem tak wszystkiego nawalić, ale wydaje mi się, że to zagrało tym razem. Kocham niebieskie peruki, a nienawidzę tego koloru. Ta różowa jest wybitnie wspaniała i nie wiem czemu jej wcześniej nie kupiłem. Dziękuję!

      Usuń
  4. A mnie się podobają wszystkie! W 1 looku kocham użycie tej maski, sama często próbowałam coś z nią stworzyć ale nie jest to na moje możliwości. Bardzo podoba mi się jak współgrają kolory włosów i butów oraz to, że mimo tego, że to mocne akcenty nie przytłaczają sukienki a ładnie ją dopełniają. W drugiej stylce totalnie czuje ten klimat lat 20, kolory są piękne i bardzo przyjemne dla oka, trochę przeszkadzają mi te buty - osobiście użyłabym jakiś pełniejszych. Trójka to jakiś totalny kosmos i dostaje oczopląsu jak na nią patrze ale jest cudna. Mam wrażenie, że dużo roboty robi tam pasek, który dla mnie jest jakimś łącznikiem tych wszystkich wzorów i uważam, że bez niego stylizacja nie wypadłaby już tak samo. Co do peruk to wszystkie są piękne! Sama mam trochę bzika na punkcie wigów i też potrafię wydać sporo, chociaż to i tak nie są to kwoty o jakich piszesz. Zdecydowanie moimi ulubionymi włoskami z tego postu są te z 2, chociaż różowy kucyk ma to coś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja pierwszy raz ją użyłem, a ją uwielbiam. Z tymi kolorami właśnie takie założenie było. Różowy kucyk to mój faworyt i nowa najulubieńsza peruka, te drugie takie średnie są.

      Usuń
  5. W 100% zgadzam się z Teinnn, połączenie kolorystyczne fryzury i butów w pierwszej stylizacji jest cudowne.. Druga stylizacja od razu bardzo skojarzyła mi się z Lilly z Hannah Montana poza fryzurąXD Trzecia jest genialna, myślę, że w życiu nie potrafiłabym połączyć tylu tekstur i wzorów w piękną i o dziwo spójną całość. Najbardziej podoba mi się 1 i 3 peruka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja nigdy bym nie wpadł na Lilly, ale faktycznie to widzę, ale mam fryzurę, która by się sprawdziła, może następnym razem xd.

      Usuń
  6. Uwielbiam w Twoich stylizacjach to jak dopasowujesz wszystkie peruki do ubran, wszystko ze soba zawsze tak dobrze wspolgra! Jestem pod wrazeniem dopasowania maski do pierwszej stylizacji, wyglada spektakularnie! Piekne sa te rozowe wlosy,kolejna zachęta zeby taki kolor miec na zywo ;) w drugiej stylizacji intrygujaco wygladaja fioletowe akcenty, podoba mi sie makijaz oka. Z trzeciej propozycji przypadly mi najbardziej do gustu makijaz i fryzura. Jesli chodzi o ubior to troche za duzo wzorow jak dla mnie. Ale podziwam, bo stylizacja i tak jest w dobrym stylu. O, dziekuje za nagrode :) jak tylko bede miec dostep do laptopa, to sie odezwe 🙂 ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza jest bardzo fajna, lubię połączenie tych rękawów z kiecką
    pozostałe średnio do mnie przemawiają, ale to przez starszą grafikę niektórych artykułów. nie lubię jej ;p

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się włosy z 1 stylizacji i kolorystyka, ale takie maski to dla mnie zbyt wiele, ja nie rozumiem ich zamysłu :D
    2 jest moim zdaniem najfajniejsza, lubię taki styl i również podoba mi się bardzo ta fryzura.
    w 3 faktycznie kolor włosów i koszula idealnie się zgrywają, ale ta ilość wzorów do mnie nie przemawia

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stylizacje są naprawdę cudowne, jednak ostatnia najbardziej skradła moje serce! Jestem zakochany w tym szalonym połączeniu printów!

    czari.9

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!