Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Category Is: White Chanel Bag

9 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja nie jest w moim stylu, natomiast też jest ładna. Za to druga skradła moje serce, podoba mi się każdy element, wybór dodatków był strzałem w 10:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wedlug mnie w kazdej jest straszny chaos. Z jednej strony oryginalne podejscie do tworzenia wlasnych ubran ale z drugiej przekombinowane, momentami wszystko sie zlewa w kolorowa mase. Mimo to podoba mi sie pomysl na druga stylizacje, ma potencjal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie niestety nie podoba się żadna propozycja – po prostu nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  4. wg mnie są przeładowane i przekombinowane obie stylizacje,w drugiej zmieniłabym buty i wywaliła to co znajduje się pod sukienką i nałożyła na sukienkę tak żeby zrobić z niej np spódnicę,pierwsza wgl nie mój styl

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza jest... Intrygująca :D Jestem gotowa stwierdzić, że nawet na żywo mogłabym założyć coś podobnego, za to druga, cóż... Trochę za dużo materiałów, wzorów. Obie są poniekąd urodziwe, ale pierwsza to zwycięzca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezbyt mi się podobają. W każdej jest czegoś za dużo

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja jest totalnie nie dla mnie, nie podoba mi się. W drugiej podoba mi się połączenie sukienka + bluzka + beret - fajnie się to komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie stylizacje bardzo mi się podobają, jednak druga to zdecydowanie mój faworyt.
    Przymierzam się do zakupu tej sukienki od dawna, ale kompletnie nie miałam pomysłu jak ją wystylizować, a Twoja stylizacja z nią jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja jest totalnie w moim stylu :D gdzie znajdę ten t-shirt? moja doll totalnie go potrzebuje w swojej szafie :D W drugiej stylizacji coś mi nie pasuje przy tych rękawach, ale nie wszystko wszystkim musi odpowiadać :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!