Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jeśli idziesz przez piekło, nie zatrzymuj się.

Witajcie kochani! 
Jak tam mijają Wam wakacje? Odpoczywacie? A może pracujecie tak jak ja? Osobiście bardzo się cieszę że mam sporo pracy, wiadomo każdy lubi odpocząć ale nie lubię też nie mieć żadnego zajęcia. A dodatkowo ostatnio podjęłam się pewnego projektu. Jest to zupełnie coś nowego i cały czas z tym walczę żeby efekt był naprawdę świetny. Dzięki czemu szybciej mija mi czas w oczekiwaniu na kolejny sezon Lucyfera. Kto ogląda i czeka tak jak ja? 

Mam mieszane uczucia jeżeli chodzi o tą aranżacje. Mi osobiście bardzo się podoba, ale nie wiem czy nie przesadziłam z ilością rzeczy. Dajcie mi koniecznie znać co o tym myślicie. 

Tak sobie również pomyślałam, że chętnie podejmę się jakiegoś wyzwania od Was, ponieważ aktualnie nie mam totalnie żadnych pomysłów na aranżację :) 



12 komentarzy:

  1. Piękna aranżacja, uwielbiam beżowy w połączeniu z zielenią i sporą ilością roślin :D

    Ja pracuję cały czas, nie pamiętam co to wakacje :D
    Ale czekam z niecierpliwością na urlop ^^

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Ja w sumie tez pracuje cały czas, jak nie w normalnej pracy to rysuje w domu, ale tak naprawdę nawet jak mam wolne i mówię sobie ze dziś jest mój dzień i nie rysuje to zaraz zaczynam myśleć ze może jednak chociaż szkic zrobię :D

      Usuń
    2. Oj znam to. " W domu nie otwieram służbowego maila" a potem kończy się inaczej...

      Usuń
  2. Zgadzam się z Yagamine, różnego rodzaju pomieszczenia w cielistych odcieniach i do tego roślinność, to zdecydowanie jedne z moich ulubionych. Sama zawsze urządzam pokoje tak, aby coś się działo i było dużo elementów, więc dla mnie strzał w 10.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to mieszkanko, zrezygnowałabym tylko z napisu New York.
    Ja póki co odpoczywam, bo od czerwca szukam pracy (i w zawodzie, i dorywczej), póki co mam czas na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aranżacja jest przepiękna! Bardzo w moim stylu – uwielbiam eleganckie i przytulne wnętrza.
    Ja również teraz odpoczywam, ponieważ we wrześniu wracam do szkoły uczyć dzieciaczki :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale eleganckie wnetrze! Pięknie wygladaja zielone dodatki w polaczeniu z brazowymi. Kocham duza ilosc roslin w pokoju ❤ jedyny maly minus za obrazek, troche stylistycznie odbiega od reszty ;) sugeruje stworzenie czegos z wykorzystaniem najnowszej dostawy do Callie's Picks Decor lub Basics Decor, np. Cos na garden party :) ja w koncu odpoczywam od studiow! Wyjazdy? Mam nadzieje ze we wrzesniu gdzies uciekne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna aranżacja <3 Te okna są fantastyczne, one są częścią jakiegoś wnętrza, są do kupienia?
    Jedyne co bym zmieniła, to kanapę na mniej współczesną w stylu.

    A na Lucifera też czekam. I czekam aż połknę cały sezon na raz XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okna można kupić, to jakaś niedawna kolekcja

      Usuń
  7. Ja tam lubię dużo elementów, puste wnętrza już dawno odeszły do lamusa :D To wnętrze jest fajnie, kojarzy mi się z lobby hotelowym w jakimś tropikalnym miejscu :) Skąd ta zielona lampa, muszę ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampa pochodzi z Decades ale to jakaś bardzo dawna kolekcja. Saną jej poszukuje

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!