Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W rzeczy samej, nic nie jest złem ani dobrem samo przez się, tylko myśl nasza czyni to i owo takim.
To już drugi mój dzisiejszy post, także zapraszam Was do poprzedniego jeśli jeszcze go nie widzieliście :)
*
Tak, dobrze widzicie, to moja doll w ciemnej peruce :) W dodatku pierwszy raz. Nie, nie zapałałam nagle miłością do czarnych włosów, po prostu akurat ta peruka Aty tak bardzo mi się spodobała, że obojętny był mi już kolor włosów. Byłoby idealnie gdyby były w kolorze ciemnego blondu, ale niestety nie są to włosy z Tress Up, które możemy przefarbować, a może raczej stety... Wolę jednak gdy projekty są unikatowe.

Zastanawiacie się pewnie co takiego dziwnego moja doll ma na uchu
(z daleka lub na miniaturce śmiesznie to wygląda, jak jakaś kolorowa korpo słuchawka bluetooth) - jest to nausznica mojego projektu. Jest to już mój trzeci projekt. Zainspirowałam się zdjęciem z Pinteresta, którego Wam nie pokażę, bo pewnie pomyślelibyście, że podlinkowałam złe zdjęcie i to nie chodzi o ten kolczyk xd.

Cały zamysł stylizacji powstał gdy chciałam zrobić ładnego screenshota mojego dzieła i pochwalić się na Facebooku tak jak inni dizajnerzy. Jedynie te włosy z mojej kolekcji wystarczająco odsłaniały uszy i twarz, żeby dobrze cokolwiek zaprezentować, a dalej już lalka ubrała się sama...

Jak pewnie zauważyliście postawiłam na totalny minimalizm biżuteryjny, nie błyszczy się za mocno, ale chciałam, żeby ten look pozostał taki delikatny i zwiewny. Baaardzo spodobała mi się ta torebka w kształcie telefonu! Macie już ją w swojej szafie?


Jestem ciekawa Waszych opinii na temat tego looku :)

11 komentarzy:

  1. Stylizacja jest ładna, ale wymieniłabym torebkę i kolczyki – jakoś nie przekonuje mnie to ułożenie ich na uchu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W tekście wyjaśniam, że jest to nausznica mojego projektu, nie taki zwykły kolczyk „do ucha” ;)

      Usuń
  2. Buty są prześliczne. Mogę zapytać o markę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Voile :) juz na bazarze aa dostepne, wczesniej byly za 13sd

      Usuń
  3. Nie przekonuje mnie dobór torebki, jakoś bardzo się odznacza od reszty. Reszta wygląda ciekawie, włosy fajnie tu wyglądają, bo nie ma takiego 'przesytu'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie chciałam, aby włosy grały tutaj pierwsze skrzypce.

      Usuń
  4. Cała stylizacja bardzo mi się podoba, aż ciężko uwierzyć, że tak idealnie kolorystycznie dopasowałaś ubrania do swojego projektu:) Sama torebka mi się nie podoba i raczej jej nie kupię, ale według mnie tutaj wygląda całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo<3 może dlatego wygląda ok, że jest zakryta? Ja uwielbiam wszystko co dziwne i brzydkie.

      Usuń
  5. Stylizacja bardzo mi się podoba, ta torebka jest super i też od razu ją kupiłam! Jednak nausznica jest totalnie nie w moim stylu i nie podoba mi się, że tak dziwnie odstaje. Szkoda, że nie pokazałaś tutaj jej ujęcia z bliska, może wtedy bym się przekonała. Mimo wszystko trzymam kciuki za realizowanie się jako dizajner biżuterii :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie bardzo podobaja kolory tej stylizacji. Bizuteria ladnie wyglada, ale dla mnie taka duza nausznica to za wiele ;) ciut mniejsza... ulozenie torebki faktycznie specyficzne 😅 dobrze by wygladalo gdyby nie to ze zlewa sie z ubraniami :( sama torebka choc nietypowa nie skradla mojego serca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja, taka leciutka i letnia ale nie przesłodzona.
    Co do włosów, to są nawet fajne, ale doll ma trochę zbyt łyse czoło.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!