Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
How You Like That
Hej! 
Tym razem przygotowałam dla Was post z trzema stylizacjami. 
Do ich stworzenia zainspirowały mnie peruki wzorowane na tych z teledysku "How You Like That".
W każdej ze stylizacji użyłam bardzo modnych od kilku sezonów kolarek, na początku nie byłam  wcale przekonana do tego typu spodenek jako części codziennej garderoby, ale coraz bardziej je lubię.
Są one o tyle fajne, że sprawdzają się w każdego rodzaju stylizacji, od luźnej po elegancką.
Co Wy sądzicie o tego typu spodenkach, posiadacie takie w realu? 



Stylizacja nr 1
Okulary It Grils | Choker RIO | Blazer Museum Mile | Top Fallen Angel | Pasek It Girls | Kolarki Vinyl | 
Torebka Young Hollywood | Buty It Girls |
Stylizacja nr 2
Opaska MOSCHINO Tribute | Kolczyki StarDesign by Yaoi | Naszyjnik Pretty'n Love | Kurtka It Girls | Kolarki It Girls | Torebka Antidote | Buty nelly.com |
Stylizacja nr 3
Kolczyki Epiphany | Choker RIO | Blazer Archive | Rękawy (sukienka) BASIC |Nerka Gucci Tribute | Kolarki Vinyl
 | Buty Off-White Tribute 


Dajcie znać co sądzicie o stylizacjach :) 
P.s
Ostatnio znowu brakuje mi piosenek, jeśli możecie, polećcie mi proszę, Wasze ulubione! (gatunek nie jest ważny) :)

20 komentarzy:

  1. ja osobiście nie lubię kolarek,dla mnie one są brzydkie...do biegania to ja jeszcze zrozumiem ale nie do chodzenia na co dzień

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do piosenek to nie wiem,bo słucham jednak ciężkiej muzyki i nie każdy takową lubi,ale może supernova 1006 albo soundtracki z filmów :D ja np ostatno siedzę i słucham z omena albo wersję Marylina Mansona Cry Little sister z filmu Straceni chłopcy,bo jest lepsza niż oryginał :D

      martusia-16

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo, mi to kompletnie nie przeszkadza, bo słucham większości gatunków muzycznych :D i bardzo lubię Marylina Mansona, oraz mogę się zgodzić, że ta wersja jest lepsza od oryginału ; ) swoją drogą całkiem fajny film!
      Nie znam supernova 1006, ale bardzo chętnie sprawdzę, dziękuję jeszcze raz!

      Usuń
  2. Ostatni look i te rękawy- Fantastyczne!
    Zazdroszczę peruki z 2 stylizacji:(
    A co do muzyki moje top3 ostatnio to: Madame X, CHROMATICA i Courage- gorąco polecam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ta peruka to mój "skarb' haha gdyby nie przyjaciółka, nie miałabym jej wcale, bo ja wiecznie jestem spóźniona na "dropy" Yaoi:(
      Co do muzyki CHROMATICA już dawno cała przesłuchana! Swoją drogą bardzo dobry album :)
      Jeśli chodzi o album Madonny to z tego moje ulubione piosenki to Dark Ballet i Future, ogólnie podoba mi się klimat w jakim utrzymana jest ta płyta, natomiast Courage nie znam, to od Celine Dion? :o

      Usuń
    2. Powinni informować kiedy dodają te peruki, bo później jest bitwa jak w na promocjach w biedronce... Później jak chcesz kupić ceny są 10 razy wyższe, a jak za tą kuriozalną cenę kupisz, ubierzesz i chcesz sprzedać to nagle nic nie warta się staje...xD
      Tak to Celine:)

      Usuń
    3. Tak! Jakieś odliczanie czy coś haha ale w sumie, myślę, że wtedy by się jeszcze bardziej rzucali niż teraz XD
      Chyba i tak najbardziej wkurzają mnie osoby które kupują wigi, tylko po to, żeby później je drożej sprzedać...
      I masz totalnie rację jeśli chodzi o to kupowanie za chore ceny i późniejszą sprzedaż;/

      Usuń
  3. Również nie jestem fanką kolarek na co dzień, ale posiadam trochę krótsze na siłownie - ćwiczy się w takich super.
    Podobają mi się 1 i 3 stylizacja. Pierwsza, mimo tych kolarek, jest bardzo elegancka, w trzeciej podobają mi się czerwone dodatki i te rękawy :D
    Ja mogę polecić piosenki Starset, w zeszłym roku wydali kolejną płytę - są świetni! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tworząc pierwszą stylizację, właśnie sama trochę się zdziwiłam, że dosyć elegancki look mi wyszedł haha ale dziękuję bardzo za opinie!!!
      Co do muzyki, gdzieś już kiedyś obiła o uszy mi się ta nazwa, tylko nie wiem gdzie haha ale dziękuję bardzo i na pewno przesłucham :)

      Usuń
  4. Zakochałam się w pierwszej i trzeciej stylizacji, w drugiej czegoś mi brakuję. Ogólnie przez bardzo długi czas uważałam, że są brzydkie, i tylko Kim albo Kylie wyglądają w nich dobrze, ze względu na figurę. Teraz kupiłam kilka sztuk, w różnych kolorach i często w nich wychodzę, bo mega je polubiłam:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo! I w sumie przymierzam się do ich zakupu w rl :)
      Dziękuję bardzo za opinie!

      Usuń
  5. Nie przepadam za kolarkami, ale niekiedy wyglądają okej.
    Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja.

    co do piosenek, to jeśli lubisz k-pop mogę polecić to:
    https://www.youtube.com/watch?v=CNfodZluR-Q


    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za opinie! Co do k-popu to lubię, nawet bardzo haha
      Słucham Stray Kids, ale kompletnie zapomniałam o tej piosence, dziękuję :)

      Usuń
  6. Do mnie tez na poczatku kolarki nie przemawiały. Finalnie udalo mi sie do nich przekonac i ostatnio czesto ich uzywam na sd :) z Twoich propozycji najbardziej podoba mi sie 1 i 3, chociaz 2 rowniez jest ok :) hmm... mnie ostatnio prześladuje Sour Candy, ale polecam zapoznac sie ze sciezka dzwiekowa z The Spring-Summer 2019 Haute Couture Show - Chanel ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sour Candy,sama ciągle słucham haha świetna jest dla mnie ta piosenka!
      Pamiętam ten pokaz Chanel, coś cudownego, wnętrze z niego nawet jest na stardoll z tego co mi się wydaje, ale soundtrack z pokazu mega :o dziękuję bardzo!

      Usuń
  7. Właśnie napisałam długi kometnarz który się nie dodał...... UGH
    Więc tak, stylizacje są świetne, fryzury też bardzo mi się podobają. Jeśli chodzi o kolarki to miałam do nich najpierw raczej negatywne nastawienie, użyłam ich na sd z dwa razy, a teraz mam swoje w realu i lubię je łączyć z ciężką górą :D Co do muzyki to ostatnio mam faze na ostatnią płytę Quebonafide, chciałam wymienić najlepsze piosenki, ale zaczęłam wypisywać wszystkie XD także no, płyta cała sztosik. Ostatnio też ciągle słucham Tokio Hotel When it rains it pours. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż mi kiedyś z nimi stylkę koniecznie! Jestem ciekawa haha
      Co do nowej płyty Quebo, to jest całkiem fajna, ale chyba najbardziej podoba mi się TOKYO2020 oraz SZUBIENICAPESTYCYDYBROŃ :D
      Tokio Hotel nie słuchałam dawno, ale bardzo chętnie sobie sprawdzę! Dziękuję :*

      Usuń
  8. Całkiem niezłe stylizacje. Faworytką jest u mnie stylizacja nr 3.
    Co do spodni, ostatnio też się przekonuję do tego typu spodni, można je w ciekawy sposób wykorzystać w stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za spodenkami tego typu, ale może skuszę się, żeby stworzyć z nimi jakąś stylizację. Twoje przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!