Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #58
Skończyłem już praktyki, ale dostałem pracę w tym laboratorium. Będę robił to samo, ale przynajmniej teraz mi będą mi za to płacić. W przyszły weekend natomiast biorę się za malowanie swojego pokoju. Znudziły mi się już białe ściany, więc jestem na etapie wybierania farby. Macie jakieś sugestie co do koloru?
W tym tygodniu miałem ochotę na wzory i wyszło kompletne przeciwieństwo stylizacji z ostatniego postu. Sukienka, mimo tego że jest świetna, była ciężka do wystylizowania. Chustkę na głowę wzbogaciłem dużą kokardą i postanowiłem pójść w taką estetykę Gucci. Stąd mamy charakterystyczną i rzucającą się w oczy przez swój rozmiar torbę z logo. Buty z siatki, a przede wszystkim okulary wzmacniają ten babciny klimat.

8 komentarzy:

  1. choć osobiście nie lubię tej sukienki to ta stylizacja jest bardzo ładna :) bardzo mi się podoba makijaż oczu :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku genialna!😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Bardzo podoba mi się pomysł na chustę. Skąd buty? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, pomysł na chustę jest genialny! Cała stylizacja wygląda bardzo ładnie i ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się. Czarna chusta dobrze stonowała sukienkę. Makijaż jak zwykle ekstra ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega fajna stylizacja. Trochę wyglądem twoja doll kojarzy mi się jakby była dyrektorką jakiegoś modowego magazynu. Nie pasują mi do całości okulary, wydaje mi się, że są po prostu za duże
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się wzbogacenie chusty kokardą.

    dior

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!