Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#8


Hej! Dzisiaj chciałabym, abyście przyjrzeli się bliżej tym oto bucikom. Są recolorem czerwonej wersji z RIO, które oryginalnie były HotBuysem. O ile nie każdemu może się podobać tego typu kształt butów to kolor jest najbardziej uniwersalny jaki tylko może być :D Moim zdaniem czarna wersja wygląda niezwykle gustownie. O cenie nawet nie wspominam =D


W stylizacji musiało być błyszcząco. Spodnie i kapelusz to wybór nawiązujący do butów. Bluzkę urozmaiciłam naćwiekowaną ozdobą, do któej dobrałam torebkę łączącą się także z kapeluszem pod względem materiału. Zupełnie niespodzewanie powstało mi aż tyle połączeń =D 




10 komentarzy:

  1. Podoba mi się, jest bardzo ciekawie, ale ta torebka psuje według mnie cały efekt. Buty kupiłam i bardziej podoba mi się właśnie ta wersja od czerwonej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo "plastikowego" błysku, ale właściwie, bardzo mi w tej stylizacji to odpowiada :) Buty i ja również kupiłam, bo cena czyni cuda, ale nie miałam jeszcze okazji użyć. Chociaż - nie przypominam sobie ich oryginałów i też chętnie bym je w jakiejś stylówce obejrzała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam te butki, bo spodobały mi się właśnie w czyjejś stylizacji. Są fajne, nawet w realu chętniej oglądam się za takimi butami.
    Na pierwszy rzut oka stylizacja mi się podobała, ale po dłuższym przyjrzeniu wydaje mi się, że czegoś jest tu za dużo. Zrezygnowałabym z kapelusza i transparentnego plecaka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba ten "plastik" więc jestem na tak z tą stylizacją.
    Buty są całkiem fajne, kupiłam je.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty wyglądają całkiem niezłe. Jeżeli chodzi o stylizacje to jest całkiem fajna, jednak totalnie mi tam ta torebka nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  6. buty mi się nie podobają,co do stylizacji to dla mnie za dużo w niej lateksu i zbyt dużo połysku,więc mi niestety ona nie przypadła do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również mam te buty i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za tymi butami. Lubie mule, ale w tej wersji trudno mi je wystylizowac. Stylizacja bylaby lepsza bez kapelusza i plecaka. Najbardziej podoba mi sie polaczenie spodni i uprzezy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są fajne- tak jak stylizacja,mimo tego, że jest kompletnie nie w moim stylu. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale jak patrze na tą stylkę to słyszę jak te wszystkie materiały "piszczą" podczas chodzenia i ocierania się o siebie, aż mam ciary :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem przyjemna stylizacja. Przeszkadza mi tylko ten plecak, myślę że jakaś inna torebka, bądź nerka fajniej by tu pasowała.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!