Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: Leather Corset Top
Hej !

W moim pierwszym poście zapytałam się Was, co chcielibyście zobaczyć na blogu, spodobały mi się Wasze propozycje i postaram się zrealizować przynajmniej 2 lub 3 z nich :).

Przechodząc teraz do rzeczy, dzisiejszy post jest wynikiem pomysłu czytelniczki not_ur_babe ( za co bardzo dziękuję! ), co się okazało, tego typu posty pojawiały się już wcześniej na blogu w wykonaniu W, którego zaprosiłam dzisiaj do współpracy ze mną. 
Rzeczą która została wybrana jest czarny, skórzany top z Alexander McQueen Tribute. 
Wybrałam ten artykuł ponieważ, kupiłam go w tym "szale" wyprzedażowym na bazarze, a nie miałam jeszcze pomysłu jak go wykorzystać. 

Obie stylizacje są dosyć eleganckie, obydwoje użyliśmy białej koszuli oraz torebek z Gucci Tribute w połączeniu z tym topem, W zdecydował się na czarną lateksową spódniczkę i  rajstopy ze sklepu Velvet Orchid, natomiast ja postawiłam na klasyczną stylizację z  mommy jeans i czarnymi szpilkami Young Hollywood.
Dajcie znać jak podobają się Wam stylizacje, co sądzicie o samym topie i czy go posiadacie :)




13 komentarzy:

  1. Szkoda, że po zagłosowaniu od razu widać wynik :D Dodatkowo stylizacje sklejone w taki sposób są piekielnie malutkie na ekranie laptopa (chyba, że to tylko u mnie xx) Cały post, i pomysł na niego, podoba mi się. Stylizacje na fajnym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację, bo kompletnie zapomniałam zakryć głosy, ale już powinno być okej :)
      Co do obrazka, dziękuję za uwagę i w następnym poście będzie lepiej widoczny :D

      Usuń
    2. wystarczy kliknąć na obrazek i są duże :)

      Usuń
  2. Bardzo mi miło, że wybrałaś pomysł ode mnie :D Obie stylizacje są bardzo ładne, u W brakuję mi kolczyków, myślę, że z nimi stylizacja byłaby jeszcze ciekawsza. Co do ankiety, nie potrafię wybrać, która bardziej mi się podobaXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był bardzo fajny, plus szybki do realizacji haha także ponownie dziękuję!

      Usuń
  3. Ja jestem wszędzie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje są świetne i top jest fajnie wkomponowany w całość, ale wybiorę tutaj stylizację Girleweliny - kupił mnie ten lateks i elegancja całości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w stylizacji Girleweliny ale twoja też jest bardzo ładna.
    Fajnie, że ten dział wrócił

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie potrafie wybrac lepszej stylizacji, obie dobrze sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje bardzo mi się podobają. U W świetne wykorzystanie topu jako przedłużenie spódnicy, u Wiktorii elegancja przełamana jeansem, czyli to co lubię. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. i like the both, but the top is not my type

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!