Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
7.
Kupując pastelowy delikatny wig myślałem, że stworzę z nim coś zwiewnego, radosnego i jasnego, ale nie mogłem się mylić bardziej... Jak próbowałem z czymś jasnym wszystko zlewało się w jedno i nie było widać co jest czym:( Na szczęście dzięki wielkim wyprzedażom kupiłem mój od dawna upragniony inspirowany McQueenem gorset, kosztował tylko 44sd. Reszta sama się pojawiła...
Na dole trochę informacji i opinie o kilku perukach, które ostatnio nosiłem:)
Kolczyki Antidote, StarDesing Im.a.unicorn2 | Golf Special Offer | Uprząż Museum Mile | Spodnie DKNY | Torebka Vinyl | Kozaki Limited Edition 

Pytałem Was o zdanie i powiedzieliście, że mogę sobie pisać o perukach, tak też zrobię ;) 
W tym poście będzie o 3 i w następnym o 3, później będę już pisać na bieżąco.

*Zacznę od tej bardzo długiej czarnej prostej peruki z posta 1. jak już mówiłem składa się z 2 części i kosztowała tylko 122sd (89+33), stworzona przez CHIRK- absolutnie ją polecam, bo: jest łatwa do ubrania; nie utrudnia stylizowania; można założyć do niej biżuterię; nie sprawia, że lalka wygląda niekorzystnie. Możecie ją jeszcze chyba kupić oryginalnie, ale już za 222sd (111+111)- dziwnie ze strony projektanta....

*Następna jest blond peruka z przedziałkiem na środku i tapirem na tyle od Tameka. Ja kupiłem ją za 199sd (99+100), projektantka sprzedawała ją chaotycznie od 186sd do nawet ponad 200sd(kto jak trafił). Niestety w dniu publikacji mojej stylizacji z nią została ona wycofana ze sprzedaży i teraz trzeba jej szukać u innych użytkowników. Jest to coś czego długo szukałem, ma wyjątkowy kształt i kolor, którego dużo się nie widzi. Wiem, że dużo osób miało problem z jej założeniem, bo niestety nie pasuje do wszystkich kształtów twarzy:( Jeśli się nad nią zastanawiacie to polecam, ale proszę Was nie przepłaćcie i dobrze się zastanówcie.

*No i ostatnia, w jasnym blondzie(mowa o tej), trochę starsza i dużo droższa, bo aż za 390sd (3x130) peruka od SoniaBellaStone. Szukałem jej przez długi czas, ponieważ jest dosyć rzadka i trzeba się postarać, żeby ją znaleźć. Nie jestem pewien czy warta tego wszystkiego, bo trudno dopasować ją do twarzy, ogólnie założyć, a później coś z nią wystylizować. Polecam tylko jeżeli bardzo bardzo się Wam podoba albo jesteście kolekcjonerami, bo tak dla praktycznego noszenia to średnio.

13 komentarzy:

  1. Myślę, że kolor stylizacji bardzo dobrze wygląda do tych włosów. Bardzo mi się podoba ta stylizacja. Świetny jest ten gorset! I cena bardzo miła :D
    Ja ostatnio kupiłam perukę od Leggurs i teraz trochę żałuję, bo jest ładna, ale z drugiej strony kupiłby człowiek coś innego za tą cenę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cena za gorset bardzo bardzo miła, na czarnym facebookowym rynku ludzie chcą po 600sd... xD
      Jeśli jest ładna i pasuje to nie ma czego żałować, zawsze można sprzedać i jeśli jest to popularny projektant to można nawet nieźle zarobić. No tak... Można kupić 10 całych kolekcji Vinyl, ale co jest lepsze... Nwm.

      Usuń
    2. W sumie racja :D Nie patrzyłam na to w takim porównaniu :D

      Usuń
  2. Stylizacja bardzo mi się podoba, a gorset jest piękny. Nienawidzę projektantów, którzy piszą że peruki będą limitowane, sprzedają je za 333pp oryginalnie, a potem robią remake i cena znów jest 89pp. Albo, którzy początkowo biorą 89pp, a potem nagle zmieniają cenę na 150pp. Rozumiem, że są niektóre wymagające i czasochłonne projekty, które mają dużo części można uznać za limitowane, podwyższyć cenę, ale bez przesady..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Większość projektantów z popularnością traci kontakt ze stardollową rzeczywistością, odbija im z cenami i limitowanymi projektami.... Czasem coś chce kupić 300 osób, a oni sprzedają 5 i się dziwią czemu to takie drogie i czemu inni kopiują projekty... Podnoszenie cen jest bez sensu, ale no co my na to poradzimy.

      Usuń
  3. bardzo ładna stylizacja :) podoba mi się, widziałam ją nawet na thestardolllookbook :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Udało mi się tam pojawić, Dziękuję <3

      Usuń
  4. Super stylizacja, ten gorset jest boski ♥
    Włosy też idealnie pasują

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi sie wydawalo ze ta torebka jest nie do wystylizowania 😅 ciekawie polaczyles ze soba te dodatki, moze to nie moj styl, ale stylizacja robi wrazenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest ta torebka, nie wiem o co ci chodzi:)
      Nie twój styl? Szkoda:(
      Dziękuję!

      Usuń
  6. Przecież ten gorset to życie :O Nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego na sd, ale udało Ci się upolować go w dobrej cenie. Stylizacja jest świetna, lubię to jak przykładasz uwagę do detali. Często w Twoich stylizacjach się dzieje bardzo dużo, a wygląda to genialnie i nigdy nie jest przesadzone.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba! Świetnie wykorzystałeś ten gorset :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!