Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Category Is: Haute Couture

6 komentarzy:

  1. Druga stylizacja podbiła moje serduszko, przez ten żyrandol trochę kojarzy mi się z met galą hahha. Mega, że zwróciłeś uwagę na szczegóły i makijaż też jest super dopasowany. Pieresza stylizacja niczym z wybiegu Drag Race, również mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie same skojarzenia jak Julis- od razu pomyślałam o Drag Race. Wiadomo, że nie są to stylizacje, które można oceniać pod względem codziennych looków, a raczej pokazów mody/ wspomnianych konkursów/ eventów i tutaj obie wyglądają bardzo ciekawie. Szczególnie podoba mi się pierwsza przez kolory. Też jestem zakochana w tym, jak dbasz o wszystkie detale peruka pod kolor, makijaż etc.

    OdpowiedzUsuń
  3. W drugiej podoba mi sie ulozenie bluzki i dopasowanie jej z kamizelka. W pierwszej natomiast lubie polaczenie bluzki z sukienka. Dodatki sa za mocne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie i pierwsza i druga cudo!
    Druga zdecydowanie jest ciekawsza, ale obydwie mają w sobie to coś.
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza podoba mi się że względu na kolor. Druga kupiła mnie pomysłowością. Ten żyrandol, tutaj robi nieziemską robotę :D odważnie, ale udało się uzyskać fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. kompletnie nie mój styl,ale jak już miałabym wybierać to pierwszą ze względu na barwy,druga kompletnie mi się nie podoba,jak dla mnie jest chyba po prostu zbyt dziwna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!