Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zamiary są wiatrem, kiedy nie idą z wykonaniem w parze
Do powstania dzisiejszego looku zainspirowała mnie torebka Jacquemus autorstwa susen600 i bluzka LE także inspirowana tą marką. Osobiście jestem jej wielką fanką, moja miłość zaczęła się od wielkiego kapelusza, którym można przysłonić całe ciało. Byłoby to dla mnie idealne rozwiązanie, gdyż od kilku lat już się nie opalam, stosuję wysokie filtry przeciwsłoneczne, aby zapobiegać fotostarzeniu i przebarwieniom. Niestety nie stać mnie na oryginalną wersję i muszę się przyznać, że oglądałam tego typu kapelusze na Aliexpress, jednak nie są one tak duże i niestety wykonane z papieru, a nie prawdziwej słomy co znacząco wpływa na jakość produktu.
Chciałabym także zwrócić Waszą uwagę na przepiękne złote kolczyki autorstwa Bimbacoco, dziewczczyna (tak mniemam, niestety 90% społeczności Stardoll stanowią chłopaki, także nie mam pewności :) Jest ona jedną z bardziej utalentowanych twórców biżuterii,
czerpię od niej masę inspiracji i motywacji. Polecam Wam obie projektantki - susen600 i Bimbacoco

Do torebki na pasku postanowiłam dołączyć mini torebkę koszyczek (heh, zaskoczenie, że znowu jest mini ;) które także są charakterystyczne w projektach Jacquemus'a. Która bardziej Wam się podoba?


Czekam na Wasze opinie na temat dzisiejszej stylizacji,
dajcie znać co sądzicie o dzisiejszej peruce.
Opalacie się, czy także zapobiegacie starzeniu  skóry?
Zwracacie uwagę na jakość kupowanych produktów?
Lubicie Jacquemus'a?
Używacie biżuterii ze StarDesign hair?
*
Przypominam, że dzisiaj pojawi się także drugi post ze stylizacją ode mnie.
Mam nadzieję, że wpadniecie go zobaczyć :)

5 komentarzy:

  1. Mam to samo z opalaniem, unikam słońca jak najgorszego wroga hahah. Fajna stylizacja, taka cozy. Utrzymana w dobrej kolorystyce, ostatnio jestem mega fanką beży, więc dla mnie dobór kolorystyczny jak najbardziej na plus :)

    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi się :)
    Ja nie unikam jakoś specjalnie słońca, pozwalam się lekko muskać promykom, ale co za dużo to niezdrowo. Mój organizm na pełnym słońcu wytrzymuje max 15 min, potem wole cień :D Buźkę zawsze mam posmarowaną 50-tką :D
    Peruka jest fajna, pasuje Twojej doll. Nie używam biżu z Stardesign hair.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też bardzo podobają mi się beże szczególnie w połączeniu z białym, więc stylizacja jest dla mnie idealna. Peruka jest ładna, fajnie współgra z całością, ogólnie nie noszę biżuterii ze stardesign, ale gdy ktoś zrobi ładną sukienkę/ torebkę/ top chętnie kupię. Co do jakości produktów, zależy jaka ma być to rzecz, od niektórych nie wymagam szczególnej jakości, a inne bez niej są bezużyteczne:p Nigdy jakoś bardzo się nie opalałam, bo mam tak jasną karnację, że po kilku minutach na słońcu bez 50 spalam się na czerwono, natomiast ostatnio staram się chociaż delikatnie opalić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna stylizacja :) ja nie używam żadnych projektów bo tego nie lubię

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Roznie u mnie bywa z opalaniem. Raz mam ochote miec odrobine ciemniejszy kolor skóry a raz uciekam przed sloncem ;) oczywiście, ze przy zakupach kieruje sie jakoscia - wole dluzej czegos poszukac czy wiecej zaplacic, ale miec na dluzej. Jesli nadal szukasz takiego kapelusza to polecam Roboty Reczne. Kiedys sprzedawalu cos podobnego. Również w Uterque sa kapelusze podobne do tych od Jacq - chociaz juz nie tak ogromne :D tez mnie kiedys ten dodatek fascynowal, ale raczej nie bylby mi potrzebny, rzadko wychodze na zewnatrz xd jesli chodzi o samego projektanta, to najbardziej chyba lubie jego profil na insta. Ubrania w wiekszosci sa zbyt zwyczajne jak za taka cene. Chociaz akurat mysle, ze warta zakupu jest torebka Le Grand Chiquito. Nie uzywam bizuterii z design'u. Wole to co mam w apartamencie, latwiej dopasować do czegokolwiek :) stylizacjach w klimacie Jacq ale niekoniecznie w moim ;) jest bardzo schludna i dopasowna, jednak nie przepadam za takimi sweterkami i torebkami. Co do wlosow to mysle, ze miewalas ladniejsze peruki :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!