Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #56

15 komentarzy:

  1. Chciałbym poznać historię tego looku... Bo teraz jestem trochę konfjuzd :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy ta historia jest ciekawa i coś zmieni, ale proszę.
      kupiłem ten top w bazarze przy tych super okazjach. sukienkę dołożyłem przypadkiem, ale spodobało mi się połączenie kolorów, a przede wszystkim kontrast wzorów. naszyjnik stanowi jakby przedłużenie ramiączek sukienki, a resztę biżuterii dodałem, bo chciałem otrzymać taki barokowy klimat. torby nigdy wcześniej nie wykorzystałem, ale versace jakoś pasowało mi do tego looku i jego stylistyki. buty nie są oczywistymi sandałkami na szpilce i wprowadzają trochę luzu.

      Usuń
    2. Przeładowany klimat Versace... Po tym co napisałeś zaczynam rozumieć o co chodzi w tym looku. Od razu widziałem, że naszyjnik miał pasować do ramiączek, sukienka i torebka Versace do siebie pasują.
      Po przemyśleniu podoba mi się, ale (zawsze muszę mieć jakieś ale) wydaje mi się, że kolczyki mogłyby być w kolorze bardziej zbliżonym do naszyjnika, bo teraz są trochę za żółte do tego wszystkiego. No i ja jednak dałbym może nawet snaeakersy, to by pasowało do estetyki Versace.
      Zdecydowanie bardziej widzę i podoba mi się teraz.

      Usuń
    3. co do sportowego obuwia to dosłownie też o tym myślałem, ale sukienka ma niekorzystną długość i proporcje były nie te.
      co do koloru biżuterii, to też zwróciłem na to uwagę, ale jednocześnie te kolczyki najbardziej odpowiadały mi stylistycznie, więc postanowiłem z czegoś zrezygnować

      Usuń
  2. mi osobiście nie podoba się ta stylizacja,za dużo się dzieje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki był mój zamiar, ale w pełni rozumiem, jeśli stylizacja się nie podoba

      Usuń
  3. Jak dla mnie tylko bizuteriq tutaj psuje caly efekt. Zgodze sie z W. lepiej byloby dodac naszyjnik w kolorze zblizonym do kolczykow. Reszta super, bardzo nieoczywiste polaczenie :) trafiony wybor butow!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka i bluzka całkiem mi się podoba, ale kolczyki i naszyjnik według mnie nie pasują. Budy są ciekawe.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mieszane uczucia, bo kolorystyczne wszystko jest satysfakcjonujące, ale dobór wzorów i materiałów trochę mnie przytłacza. To chyba nie jest połączenie w którym czułabym się dobrze, a i na doll to dla mnie chyba za wiele. :( Ale cieszy mnie dobór butów do sukienki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie prywatnie połączenie tych wzorów to też zbyt dużo, ale w końcu to stardoll, więc why not

      Usuń
  6. Całość mi się podoba, jestem zdziwiona, że aż tak dobrze wygląda tu połączenie czerwonego i żółtego. Mimo, że jestem zwolenniczką kolczyków to zrezygnowałabym z nich w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się połączenie kolorów. Skąd jest ten naszyjnik?

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest chyba najlepsza stylizacja jaką ostatnio widziałam na stardollu. Bardzo mi się podoba. Mimo tej mieszanki wzorów i kolorów oraz pstrokatości to ma w sobie to "coś" co uwielbiam. Przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko, jak pięknie! Podoba mi się każdy aspekt tego Matching <3 i ten wyrazisty makijaż - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa stylizacja. Co do makijażu – brak mi słów, jest tak niesamowity!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!