Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Maria
Hej! 
Przeglądając ostatnio strony z obecnymi trendami, trafiłam na artykuł o najmodniejszych butach tego sezonu. 
Od dłuższego czasu zauważam, że dosyć sporo kobiet nosi teraz takie kwadratowe klapki. 
Kojarzą mi się one bardzo z modą, która panowała w latach 90.
Wydaje mi się, że wtedy te buty były równie modne jak teraz.
Ponowne pojawienie się tego trendu można przypisać dyrektorowi kreatywnemu marki Bottega Veneta.
Jeśli jesteście ciekawi realnych wersji butów, których użyłam w swoich stylizacjach, to klikając tutaj możecie je zobaczyć : )
Osobiście nie posiadam tego typu butów, rok temu gdy po raz pierwszy zobaczyłam je, pracując w jednym z większych sklepów odzieżowych, byłam niezbyt do nich przekonana, ale obecnie zaczynają mi się one podobać coraz bardziej : )
Co sądzicie o tego typu butach? Posiadacie może takie w realu albo na sd?

Stylizacja nr 1
Opaska Runway | Bluzka Callie's Picks | Torebka Limited Edition | Spódniczka It Girls |
Buty Off-White tribute

Stylizacja nr 2
Okulary It Girls | Koszula Subcouture | Koszula Vinyl | Pasek Mortal Kiss | Spodnie Nelly.com |
Torebka Vinyl | Buty Voile

Jak zwykle, dajcie znać co sądzicie o stylizacjach : )
Przypominam również o konkursie, w którym możecie wygrać 50sd.
(prace można wysyłać do 03.08)

9 komentarzy:

  1. Mierzyłam takie buty jak chciałam kupić coś na wesele, ale moja stopa lepiej wygląda w okrągłym bucie więc nie kupiłam.
    Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja, jest taka lekka i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja osobiście nie noszę butów odkrytych nawet latem,zakładam trampki nawet do spódnicy,na sd mam jedne czarne z Vinyl bo stwierdziłam że są fajne i przydatne do wielu stylizacji...co do twoich propozycji to podoba mi się pierwsza,w drugiej niestety nie podoba mi się ta koszula,bo dla mnie ona jest dziwna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham lata 80/90, więc jestem przeszczęśliwa, że te wszystkie ubrania powracają, w końcu łatwiej będzie można je dostać. Sama ostatnio w rzeczywistości kupiłam 3 pary takich sandałków/ klapek na małym obcasie i świetnie się w nich czuję, mimo, że też nigdy nie lubiłam odsłoniętych butów nawet w lato. Na sd mam ich pełno i uważam, że wyglądają świetnie do każdego looku. Pierwsza stylizacja jest bardzo ładna, druga byłaby okej, bez tej koszuli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja mega urocza, ubralabym sie z chęcią tak w prawdziwym życiu. Druga mi nie przypadła do gustu, no coś mi w niej nie siedzi.
    Kocham takie buty, mega mi siedzą i mam w planach kupno takich, ale poluje na nie w lumpie.
    Skąd torebka w pierwszej stylizacji? ;)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam w Twoich postach nawiązywanie do trendów i marek z prawdziwego życia 😍 Nie mam takich butów, ale bardzo mi się podobają, więc muszę się nad nimi zastanowić. Obie stylizacje są bardzo ładne. W tej drugiem może wymieniłabym torebkę, ponieważ nie przepadam za takimi maleństwami 😅

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne stylizacje. Uwielbiam ten trend, na stardoll mam kilka par takich sandalkow. W realu chetnie dodam cos takiego do swojej szafy :D ja niestety widze tylko na insta osoby z takimi butami...

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje świetne! Jest super :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!