Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Random Style #13
Hej! 
Witajcie w kolejnej odsłonie Randoma!

Oto rzeczy, które wylosowałem w tym tygodniu:
Liczba ubrań w szafie w momencie tworzenia postu: 4808

Byłem bardzo zadowolony z marynarki i spodni. W pierwszym momencie nie miałem kompletnie pomysłu na top z Original. 
Marynarkę postanowiłem powiększyć, a spodnie za to pomniejszyć. Z długich przerobiłem je na krótkie. Żółty top dałem pod spód marynarki i wydłużyłem go do góry topem w podobnym kolorze. Top pod spodem marynarki uzupełniłem czarnym golfem oraz paskami. Postanowiłem dodać do stylizacji torebki pod kolor aplikacji na spodniach. Całość stylizacji uzupełniłem sandałkami na złotym obcasie oraz niebiesko-czerwonym makijażem.

A co Wy myślicie na temat tej stylizacji i wylosowanych artykułów?
Koniecznie dajcie znać! :)


side note: od dzisiaj posty ode mnie pojawiać się będą w soboty ;)

8 komentarzy:

  1. Fajnie wykorzystałeś wylosowane ubrania, wykorzystanie spodni jest ekstra! Nie podoba mi się tylko dobór torebek - nie pasują mi do całości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupiłabym osobno tych rzeczy, same w sobie średnio mi się podobają. Ale wystylizowałeś je bardzo ładnie, całość mi się podoba:) Pomysł ze skróceniem spodni jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna stylizacja,ale zmieniłabym torebki i przy dekolecie za dużo się dzieje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Losowanie calkiem udane gdyby nie ta bluzka ;) Niezbyt podoba mi sie wybor torebek przy tak obladowanym (?) dekolcie. Tam za duzo sie dzieje. Rowniez podoba mi sie pomysl z przerobieniem spodni na szorty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szanuję za pomysł, za każdym razem umiesz z takich nieciekawych rzeczy coś stworzyć :D Fajna stylizacja, chociaż trochę nie pasuje mi ten pasek na bluzce.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie z kolei bardzo podobają się te spodnie w "prawdziwej wersji" – po skróceniu straciły urok :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie portek i marynarki, do tego torebek i butów - dla mnie strzał w dziesiątkę, aż dziwne, że te połączenie wygląda tak dobrze. Za to top pod marynarką... Trochę mi to rujnuje :( Trzyma się kupy, bo owszem, ale pewnie bez niego, wszystko prezentowałoby się dużo lepiej.
    Może mówię tak tylko dlatego, że żółty nigdy nie był moim ulubionym kolorem... xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm.. mam mieszane uczucia. Ogólnie podoba mi się użycie spodni w taki sposób i powiększenie marynarki, jedyne co mi przeszkadza to to co dzieje się na dekolcie, nie rozumiem tej konstrukcji. Poza tym jest fajnie.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!