Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Bloody Mary
Hej!
Na początku małe przeprosiny za poślizg w odpowiadaniu na Wasze komentarze, ale miałam szaalony tydzień i weszłam na Stardoll dopiero dzisiaj, a już mnie dobiegło, że ponoć znowu jakieś ataki są na platformę i przejmują konta, więc dobry czas wybrałam :D
Po pierwsze jest mi niezmiernie miło za tak ciepłe odebranie pierwszego posta, a po drugie - małe podziękowania do adminów Stardolla (chociaż sama nie wierzę, że to piszę), bo ostatnia dostawa inspirowana stylizacją Lady Gagi z Rain On Me trochę uratowała mi dzień. Body to według mnie mistrzostwo, dlatego postanowiłam stworzyć outfit z wykorzystaniem go. O butach nie będę lepiej wspominać szerzej, bo sobie zepsuję dobry nastrój... dlatego pytanie do Was - jakie macie zdanie na temat tego zestawu?



Na sam początek zacznę od topu z Callie's Picks, następnie mamy bieliznę z LE oraz body z It Girls, no i  znowu możecie zobaczyć rękawiczki - tym razem czarne z Miss Sixty. Wykorzystałam także rajstopy z Velvet Orchid, kolczyki z It Girls, buty z Fallen Angel, potem moja zdobycz - czyli torebka inspirowana marką Dolce & Gabbana i na koniec legendarne body z Vinyla! Peruka zaprojektowana została przez Ayze0204, a co do makijażu oka - to znowu moja robota!

Co sądzicie o takim rozwiązaniu? Wiem, że dzieje się dużo, ale stylizacja stworzyła się sama i nie mogłam się oprzeć, aby dodawać kolejne elementy...

Lady Gaga - Bloody Mary 


10 komentarzy:

  1. Kocham jak coś się dzieje w stylizacji, więc dla mnie jest idealnie.. Jeszcze ten makijaż pasujący do butów<3 Co do zestawu z vinyl zgadzam się w 100% te buty to porażkaxd

    OdpowiedzUsuń
  2. Totalnie kocham tę stylizację, a to body jest mistrzowskie. Kupiłam je od azu jak tylko je zobaczyłam ;D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest genialna, można by pomyśleć ze będzie kiczowata i te wszystkie elementy nie będą pasować. A jednak całość współgra idealnie

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna,aczkolwiek nie mój styl...jakoś nie przepadam za body,zwłaszcza za takimi z łańcuchami

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja! Bardzo podoba mi się wykorzystanie tego body. No i plus za kontrast kolorystyczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja kompletnie nie jest w moim stylu, ale nie mogę jej niczego zarzucić – wszystko wygląda dobrze i przyciąga uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby to bylo 2 lata temu, ten dodatek na pewno trafilby do mojej szafy. Teraz jednak body harness juz mnie tak nie kreca. Nadal jedank podobaja mi sie wyzywajace ubiory z ich wykorzystaniem ;) Twoja stylizacja jest bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Body jest tak genialne, że chociaż nawet nie pasuje do mojego obecnego stylu, to kupiłam je wręcz w ciemno, a aplikacji na telefonie, nie mierząc XD
    Stylizacja też jest super, co prawda torebka w takim zestawieniu jest dla mnie trochę nielogiczna (na złość wszędzie szukam tej logiki, nie? XD), a raczej jej użyteczność, ale jest sztosik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylka jest mega! Body kupiłam chociaż moja doll pewnie nigdy go nie założy:D Co do LadyGagi i tej nowej piosenki w ogóle nie rozumiem jej fenomenu, dla mnie brzmi jak jakiś odrzut którego nie chciała Katy Parry no i Gaga go wzięła.. Po jej możliwościach spodziewałam się naprawdę czegoś ekstra. Teledysk jest super fajny ale jak go się ogląda bez dźwięku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi sie podoba ta stylizacja. Super kontrast między czernią a czerwienią. A ten makeup to taka wisienka na torcie. Bardzo bardzo fanie ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!