Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Woman in white ...
                                                                                                                                                                                             
    Witajcie!
Jak ten czas szybko ucieka, już mamy kolejny piątek.
Powiem szczerze, ostatnio mam problem z wymyślaniem tematów na kolejne stylizacje.
Może malutki konkursik, na kolejny tytuł stylizacji?
Co Wy na to? 
Najciekawszy pomysł nagrodzę ciuszkiem z ostatniej dostawy do Callie's Picks
(ale to niespodzianka). Czekam na propozycje :)
Tymczasem, zapraszam do obejrzenia stylizacji w bieli.



nr1   spodnie-; sukienka-archive; żakiet-decades; buty-nelly.com; naszyjnik-elle; torba-darmówka.
nr2   koszula- Calie's Picks; szorty- Calie's Picks; torba-antidoe; buty- antidote; naszyjnik- darmówka.


nr3   tunika-wild candy; spodnie-boniour bizou; torba- darmówka; buty- darmówka; naszyjnik- boniour        bizou; żakiet ozdoba- Dolce&Gabbana.
nr4   top-LE; kurtka- rio; spodnie- killah; torba- rio; buty- Christian Louboutin;

nr5  sweter- boniour bizou; szorty-basic; pasek-film theory; buty-miss sixty; okulary-LE
nr6   top- basic; spodnie-archive; baleriny - Chanel; pasek-rio; szal-original future; kapelusz-windows on the world; torba-archive;

Co myślicie o tych stylizacjach?
Przypominam o "konkursie" na temat kolejnego postu.
Wyniki w poniedziałek 14.04
Pozdrawiam i życzę słonecznej soboty - emu.musia



24 komentarze:

  1. Nie wszystkie stylizacje mi się podobają. Najbardziej lubię przedostatnią.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie stylizacje nie są złe ale mam do nich mieszane uczucia

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  3. Piąta stylizacja podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł? Dobra :)
    - "Nevermind",
    - "Never give up",
    -"Never say never",
    - "No."
    - "I'll always love you".
    - "Someday my prince will come",
    - "Child in me",
    - "Naughty",
    - "Be original",
    - "Faith. Hope. Love"
    - "Me gusta" XD
    - "Keep calm and love this outfit",
    Duży wybór, na różne okazje :).
    lolicza123
    Ps.
    Podoba mi się druga stylizacja. Na pewno kupię te spodenki i bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze "Let it go", "Show must go on" i "Nightmare"
      lolicza123

      Usuń
  5. Cudowne! Kochana jak ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwie ostatnie są najlepsze na całym globie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacje, po prostu śliczne ;o
    W przyszłym poście mogłabyś zrobić sześć stylizacji, każda w jednym z kolorów tęczy (czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski i fioletowy). Tytuł posta mógłby być po prostu "Tęcza kolorów". Myślę, że pomysł się spodobał ;)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  8. Piąta i ostatnia stylizacja - miodzio, zakochałam się.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie śliczne!! :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się 1 stylizacja.
    Może kolejny temat to: "BLACK & WHITE", albo "Pastele", bądź coś, związanego ze Świętami Wielkiejnocy?

    Pozdrawiam, samanta070.

    OdpowiedzUsuń
  11. 5 stylizacja najlepsza. Co do reszty nie jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna! Lubie biel, a najbardziej podoba mi się 3 i 5.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób wielkanocne jajko i uberz manekiny jak żywe pisanki XD

      Usuń
  13. Stylizacje są ciekawe z fajnymi akcętami najbardziej podoba mi sie ostatnia ;) a i mam pomysł na stylizację na Lady Gagę !

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne stylizacje XD
    Ja proponuję coś w stylu "Powrót do przeszłości - lata 80/70/60 etc." "Ja w wojsku" lub "Yeti's style".
    Mam nadzieję, że Ci pomogłam XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam wgl pomysłu :p
    może:Only for sm? xD
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne stylizacje, jedynie w pierwszej nie jestem przekonana co do butów, wg mnie są za ciężkie. Poza tym fajny układ manekinów, widać, że coś się dzieje.
    Co do kolejnego postu, zauważyłam dosc ciekawe pomysły, już nie mogę się doczekać co nam przedstawisz kolejnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przekonałaś mnie tymi stylizacjami, nie podobają mi się. a pomysł na temat do stylizacji to może kapelusze? tak jakoś mi przyszło do głowy słuchając piosenki pharrella :D albo futuryzm, haute couture, albo max mix wzorów :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacje dosyć przeciętne, ale jedna jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podoba mi się żadna stylizacja. W każdej jest czegoś za duża i każda jest zbyt przesadzona. Jeśli już miałabym wybrać jedną, byłaby to ostatnia, jest w miarę ok, chociaż i tak nie przekonuje mnie do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie! Świetne robisz te artykuły :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!