Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
pożegnanie
Moi drodzy. Bardzo mi przykro, ale muszę zrezygnować z pisania postów na blogu. Mimo, że nie pojawiały się one często, bo tylko raz w tygodniu, nie jestem w stanie ich redagować. Mam dużo obowiązków, szkoła, studium, kursy, siłownia, korki... Sami widzicie - jest tego sporo. Poza tym w moje makijaże wkradła się monotonia i nie potrafię się jej pozbyć.

Dziękuję wszystkim za szczere komentarze pod moimi pracami. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś znajdę czas, aby dla Was pisać. :*

15 komentarzy:

  1. O nie! To wielka szkoda, bo podobały mi się twoje posty :c Ale doskonale cię rozumiem, też mam szkołę i wiele obowiązków. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie będziesz juz tu pisać. Powodzenia w realnym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem, za mało czasu na wszystko. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem. Też nie mam czasu na mojego bloga, a jestem dopiero w szóstej klasie podstawówki.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  5. ;_; Bardzo mi przykro, ale to twoja decyzja ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Żegnaj!Żegnam się z tobą w morzu łez. T.T

    OdpowiedzUsuń
  7. :(( ostatnio dużo osób odchodzi...
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  8. NIEEEEEEEEEEE :( może to jeszcze przemyślisz!?!

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  9. pozostało mi życzyć ci powodzenia w dalszym życiu! będzie to jednak wielka strata dla całego bloga i mi też będzie brakować twoich makijaży :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, Jaulka pewnie tu jeszcze do nas wróci:) Przynajmniej taką mam nadzieję, na razie robi pewnie przerwe. Wiadomo:życie...obowiązki...ale czekają nas jeszcze wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję że jeszcze wrócisz, tymczasem żegnaj :'(
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoła jest ważna (dla mnie ważniejszy jest internet i qof, ale jak dla kogo XD) i wiem, że każdy doskonale cię rozumie, jeszcze znajdziesz czas na posty, zobaczysz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi przykro. :C Mam nadzieję, że jeszcze wrócisz tu. :)

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  14. No cóż, szkoda. Nie lubię tych momentów, gdy ktoś odchodzi :(
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  15. Przykro :( Może jak stracisz monotonię to wrócisz.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!