Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale: Etap 2 - Głosowanie
Oto prace grup, które biorą udział w 2 etapie gry Modowi Rywale. Każda MeDoll po lewej stronie ma nick uczestnika grupy. Zagłosujcie na najlepsze/najciekawsze stylizacje. W każdej grupie po głosowaniu zostanie wybrany Lider - osoba z największą ilością głosów. I to od niej zależeć będzie zwycięstwo lub porażka całej grupy w etapie 3. 
Niestety znów pożegnamy się z grupami, które osiągną najsłabszy wynik w głosowaniu.
W każdej ankiecie możecie oddać aż 5 głosów! Wykorzystajcie je wszystkie lub też nie, możecie przecież także zagłosować na pojedyncze osoby. Głosowanie będzie trwało tydzień. Po jego zakończeniu dowiemy się kto został liderem w poszczególnych grupach oraz poznacie kolejne zadanie (przedostatnie) w konkursie Modowi Rywale!

[Jeśli chcecie zobaczyć zdjęcia w większym rozmiarze - wystarczy na nie kliknąć!]

W każdej ankiecie możecie oddać aż 5 głosów! 

GRUPA LAZUROWA
Ankieta:

GRUPA WRZOSOWA

Ankieta:

GRUPA ALABASTROWA
Ankieta:

GRUPA CYKLAMENOWA
 Ankieta:

GRUPA GRYNSZPANOWA+MIĘTOWA
 Ankieta:

GRUPA KARMINOWA
Ankieta:

GRUPA PLATYNOWA 
 Ankieta:

GRUPA RUBINOWA
 Ankieta:

GRUPA SELEDYNOWA
 Ankieta:

GRUPA WANILIOWA
 Ankieta:

W komentarzu możecie napisać co sądzicie o poszczególnych pracach oraz której grupie kibicujecie.
 Całe QoF życzy powodzenia wszystkim uczestnikom zabawy!

61 komentarzy:

  1. ciężko wybrać ;)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  2. Grupa Grynszpanowa+Miętowa - damy radę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje głosy:
      1. zozoleq
      2. aleksandra0308
      3. nikt
      4. anetka9995
      5. CleverSell
      6. -SWEET-GIRL-22
      7. dominikadomcia
      8. missrihanna1902
      9. juliawie
      10. walentynkaxx

      Usuń
    2. w każdej ankiecie można oddać po 5 głosów

      Usuń
  3. Głosy oddane,ciężko było wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poziom prac jest bardzo niski, w całości ładnie wypadła tylko -sweet-girl-22 i zozoleq i to na nie głosuję. Szkoda że nie ma fajniejszych prac, najgorzej chyba w alabastrowej, tam nie ma na kogo zagłosować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co o tym myśleć ;x Postanowiłam, że zagłosuję na co najmniej jedną osobę z każdej grupy żeby nie być "chamem", ale jedynie w alabastrowej nie zagłosowałam na nikogo - nie zauważyłam żadnej ciekawej stylizacji. Jeśli chodzi o moją grupę (waniliową), myślę, że najlepszą pracę wykonała Diana.Miss2 i to ona powinna być liderem :)

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie pomyślałam sobie to samo i też na nią zagłosowałam :)

      _Nemezis_

      Usuń
    2. Ojejku, dziękuję ♥

      Usuń
    3. Diana.Miss2 - Jak wygrasz to od ciebie będzie zależała przyszłość grupy ;D

      Usuń
    4. No raczej nie wygram :D

      Usuń
  6. Zagłosowałam :) Jestem pod wrażeniem pracy kami151 - świetnie sobie poradziłaś z tą suknią :D
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  7. haha nie wiem na kogo głosować :D ale wiem na pewno że nie zagłosuje na siebie bo to byłoby jak przestrzelenie sobie obu kolan i przebicie kilofem uda :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddaj w swojej grupie 5 głosów ;) to zwiększysz swoje szanse na przejście dalej

      Usuń
  8. Dosyć ciężka sprawa z tym głosowaniem. Nadal się zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zagłosowałam nie zdradzę ale podobają mi się prace: Duquesa10, MyMelisaWhite, Kawa007, zozoleq, Kaka4444, Zulska, Modna...Julia, ArmintaMona, Klamar33, Mary__Jane, DoQe.,kami151, .Emma.Gilbert., Czekoladka333, Tariadelle, adzik225, loloSrebro, Badscere, esteriaxD, DancerMarika, Pati-1997, -sweet-girl-22, synopsa, dominikadomcia, BrondynkA, Weronikao99, the_gusty, 888kamila, magda_550, Pikaczu103, pinia18, missmartyna191, _Carolciaaa, biedronka0, BritnejGirl, zuzia023, miss_miley_van, Vallenn, ArwenCandy, minerwaaa, Diana.Miss2, nastolattka, Hill88. Ale trzymam kciuki za wszystkich ! (:

    OdpowiedzUsuń
  10. No, niektóre prace super. Szkoda, ze nie wiemy, z czym mialy byc stylki.
    Z góry dzięki za każdy głos, o ile takie będą. Powodzenia wszystkim :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można sprawdzić w poprzednim poście. (: będą głosy na 100%

      Usuń
  11. 1- Juliette116
    2 - Całą grupa, ale najlepsza kejt05 ♥
    3 - CrazyMiley8
    4 - anetka9995
    5 -CleverSell
    6 - -sweet-girl-22
    7 - dominikadomcia
    8 - Pikaczu103
    9 - missmartyna191
    10 - wampirekGold

    OdpowiedzUsuń
  12. Ze swojej grupy zagłosowałam na Badscere (trudno zrobić fajną stylizację z beznadziejną rzeczą, w tym przypadku maską) i EsteriaxD. Reszty nie ujawniam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. W każdej grupie oddałam po 3 głosy, co się będę ograniczać :D Grupa Platynowa świetna robota, moja Seledynowa też nieźle :)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  14. Poziom prac jest naprawdę niski. W dwóch grupach nie zagłosowałam w ogóle, a tak to po 1, 2 głosy. Zdarzyły się chyba także 3.

    OdpowiedzUsuń
  15. Grupa karminowa trzymam kciuki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. oddałam w każdej grupie po parę głosów. moje to lazurowa i platynowa

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie kibicuję żadnej grupie, tylko trzymam kciuki za poszczególne osoby. I tak -
    Grupa lazurowa - Zulska
    Grupa wrzosowa - Mary__Jane
    Grupa alabastrowa - iskrat
    Grupa cyklamenowa - Tariadelle
    Grupa grynszpanowa + miętowa - Cleversell
    Grupa karminowa - DancerMarika oraz sweet-girl-22
    Grupa platynowa - doda000
    Grupa rubinowa - MissRihanna1902
    Grupa seledynowa - miss_miley_van
    Grupa waniliowa - PinkolaLove

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  18. W niektórych są takie stylizacje, że aż żal patrzeć. Nie głosuje na nikogo z grupy ALABASTROWEJ, 1 głos dla WRZOSOWEJ, 4 głosy dla grup: LAZUROWA, GRYNSZPANOWA+MIĘTOWA, KARMINOWA, PLATYNOWA, SELEDYNOWA, WANILIOWA, trzy głosy CYKLAMENOWA, dwa grupa RUBINOWA, wiem, że trochę dużo głosów dałam, ale jest tego dość dużo to i dużo głosów

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne stylizacje . :) Najlepsze wg mnie w grupie lazurowej. Oddałam już swoje głosu, tylko w tej pierwszej 5 , a reszcie dałam 1 głos . Powodzenia !

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  20. Trochę dużo tych grup. Głosowanie zajęło mi z 15 minut XD
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń
  21. Wrzosowa do boju!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  22. Głosy oddane i oczywiście życzę powodzenia mojej grupie :)
    Januaryn

    OdpowiedzUsuń
  23. W mojej grupie głosowałam na MissRihanna1992 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście kibicuję mojej grupie, ale oddałam głosy dla najlepszej stylizacji z każdej gr :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja już po głosowałam i z racji tego, że niby wybierałam kami ten strój to masz głos ode mnie na zachętę, poza tym wiele fajnych styleki dużo innych głosików poleciało:)

    OdpowiedzUsuń
  26. U nas we wrzosowej aż 11 osób!

    OdpowiedzUsuń
  27. GRUPA LAZUROWA
    > Głos na Croppy
    > Stylizacja ma ładną kolorystykę.Podobają mi się okulary i dzięki nim wyglądasz jak "nie grzeczny gwiazdor"
    > Ogólnie grupa na średnim poziomie aczkolwiek nie miałam problemu z zagłosowaniem
    GRUPA WRZOSOWA
    >Głos na Merry__Jane
    > Stylizacja w ładniej kolorystyce.Wszystko do siebie pasuje i ogólnie nie mam zastrzeżeń.Ps piękny odcień skóry i twarz.
    > Grupa na średnim poziomie także nie miałam problemu z zagłosowaniem
    GRUPA ALABASTROWA
    > Głos na Czekoladka333
    > Stylizacja na średnim poziomie , jest bardzo niejaka i przestarzała aczkolwiek kolorystyka jest OK
    > Grupa na niskim poziomie miałam problem z zagłosowaniem
    GRUPA CYKLAMENOWA
    > Głos na Klaudialigeza
    > Stylizacja b.ładna piękna kolorystyka i dobranie ciuchów
    > Jest to grupa na średnim poziomie i 2 dobrymi dolkami
    GRUPA GRYNSZPANOWA + MIĘTOWA
    > Głos na EsteriaxD
    > Stylizacja ładna i prosta i pięknym akcentem niebieskiego
    > Grupa na średnim poziomie tu miałam dylemat pomiędzy EsteriaxD a dolką wyżej wybrałam prostote
    GRUPA KARMINOWA
    > Głos na -Sweet-Girl-22
    > Stylizacja śliczna ! piękne dobranie dodatków i akcent złota po prostu śliczna
    > Grupa na średnim poziomie aczkolwiek wybór był prosty
    GRUPA PLATYNOWA
    > Głos na DominikaDomcia
    > Śliczna dziewczęca stylizacja i piękny blezer ! nic dodać nic ująć
    > Grupa na wysokim poziomie i miałam wielki dylemat z zagłosowaniem
    GRUPA RUBINOWA
    > Głos na Padmey
    > Stylizacja może szału nie robi ale jest najlepsza uratowała cię pomysłowa sukienka
    > Grupa typowych początkujących stardollowiczów
    GRUPA SELEDYNOWA
    > Głos na _Carolciaaa
    > Ładne dobranie kolorów i piękny akcent z włosów do tego ta fikuśna "ronsia"
    > Grupa na średnim poziomie ale nie jest źle
    GRUPA WANILIOWA
    > Głos na Walentynaxxx
    > Kocham tą stylizację absolutnie mój faworyt !
    > Grupa ogólnie dobra z wyborem stylizacji nie miałam żadnych problemów

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  28. Osoby które wg mnie powinny być liderami
    Lazurowa-Dequesa10 bądź Kawa007 xD
    Wrzosowa-AramintaMona
    Albastrowa-iskrat
    Cyklamenowa-Klaudialigenza
    Seledynowa-biedronka0 bądz BritnejGirl
    Platynowa-Synopsa
    Rubinowa-Pikaczu103
    Waniliowa-Nemezis
    GRYNSZPANOWA+MIĘTOWA- Lolosrebro i badscere
    KARMINOWA-DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  29. Według mnie najlepsze prace to :
    Lazurowa: Zozoleq i Kawa007
    Wrzosowa: Modna...Julia
    Alabastrowa: Nikt
    Cyklamenowa: Tariadelle i Klaudialigenza
    Grynszpanowa + Miętowa: CleverSell
    Karminowa: -sweet-girl-22
    Platynowa: __Kwiatuszek___ i Dominikadomcia
    Rubinowa: MissRihanna1902
    Seledynowa: JuliaWie i MissMartyna191
    Waniliowa: ArwenCandy i Walentynkaxx

    OdpowiedzUsuń
  30. Zagłosowałam na: Doquesa10, loloSrebro, Badscere, DancerMarika, -SWEET-GIRL-22, synopsa, doda000, missmartyna191, miss_miley_van, Diana.Miss2, ArwenCandy :)

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  31. Poziom prac jest rzeczywiście bardzo niski, na początku wchodząc myślałam, że stylizacje będą olśniewające na miarę jakieś dobrego konkursu.. cóż zawiodłam się. Po głębszym przyjrzeniu się każdej z lalek oddaje 3 głosy:
    1) croppy - stylizacja podoba mi się, jest prosta, ale ubrania są dobrze dobrane :) nie wysilił się niestety, ale wygląda dobrze :)
    2) dancemarika - dobry rockowy look :) podoba mi się, aczkolwiek również nie jest zbyt wyszukany :) przeciętny, ale jak dla mnie jeden z najlepszych tutaj :)
    3) _kwiatuszek__ - wg mnie najlepszy! cudownie ubrana, twarz oraz włosy idealnie pasują do całego stroju. bezbłędnie <3 jednakże jednak liczyłam jeszcze na coś WOW wchodząc tu, zawiodłam się, mam nadzieję, że następnum razem dziewczyny zrobią MEGA stylizacje i będę miała w czym wybierać ;3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!