Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pełna gotowość bojowa!


WITAJCIE!
Dzisiaj startuje I ETAP konkursu pod nazwą
"Kopciuszek - zaginiony pantofelek"!

Co kilka dni o losowej godzinie pojawi się na blogu zadanie.
W każdym poście zostanie wyjaśnione o co chodzi i na czym polega zadanie.

Zwycięzcami zadań będą pierwsze osoby, które prawidłowo udzielą odpowiedzi!
Każdy zwycięzca zadania - przechodzi do II ETAPU!

Jedno zadanie - jeden zwycięzca - jedna nagroda!


JUŻ DZIŚ PIERWSZE ZADANIE!

Bądźcie czujni!

EDIT: Jeśli będzie dużo zgłoszeń, zostanie wylosowana też druga osoba która przejdzie do II Etapu.


___________
Coldi.

31 komentarzy:

  1. Ładne, ale pewnie zorientuję się ostatnia xd
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak to wszystko bedzie sie odbywać, zapowiada sie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli coś w stylu kto pierwszy, ten lepszy? Odpadam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto pierwszy ten lepszy Z PRAWIDŁOWĄ ODPOWIEDZIĄ :)

      Usuń
    2. To nadal troszkę jedno i to samo, aczkolwiek czekam

      Usuń
  4. znając mój opóźniony zapłon.. xd nie mam szans

    OdpowiedzUsuń
  5. Eee, nie lubię konkursów typu 'kto pierwszy ten lepszy', one sprawdzają jedynie, kto ma tyle czasu żeby siedzieć bez przerwy na necie. Ale życzę powodzenia! :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I szanse są dość małe, właściwie liczy się szczęście w takich konkursach.
      E tam, ja w sumie 24/7 włączone qof, ale zazwyczaj nie chce mi się komentować.

      Usuń
    2. To prawda, w takich konkursach decyduje szczęście, a ja do szczęśliwców nie należę, więc odpadamw przedbiegach :D

      Usuń
    3. hej hej dziewczęta! Bez negatywnego podejścia proszę! ;)
      Zapewniam Was, że gra jest warta świeczki...

      A przekonać się można o tym w kolejnych etapach :)

      Usuń
    4. Dodane kiedy pojechałam do sklepu, świetnie! XD

      Usuń
  6. Ciekawie, ale pewnie będzie ciężko wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohoho. Czekam!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  8. uchu chu burżuazja ^^ czekam z zaciekawieniem

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  9. Liczyłam na coś innego ale to też super. Żałuję, że nie zdążyłam się załapać do modowych rywali
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak fajnie! Tak czekałam! Teraz też czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi ciekawie, ale skoro to konkurs na zasadzie "kto pierwszy, ten lepszy" to odpadam :/

    OdpowiedzUsuń
  12. No i po raz kolejny czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mogę się doczekać :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!