Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Cytryna z miętą
Witajcie moi mili. Dziś mam dla Was kolejną kolorową i soczystą stylizacje. Sukienka z ItGirls jest obecnie jedną z moich ulubionych tego typu. Chciałam w końcu użyć tej chusty i się udało. Dobrałam kolorystycznie dodatki oraz makijaż.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Oto stylizacja:


Oraz wizaż:

Każdy obrazek można powiększyć klikając na niego :)

Jak Wam się podoba?
Co myślicie o stylizacji i makijażu?

Czekam na Wasze opinie!

__________
Buźki,
Coldi.

22 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja. Taka letnia :) Doskonale połączyłaś dodatki. Ta chusta na głowie jest rewelacyjna też taką chcę. Makijaż jest świetny. Wygląda dobrze z bliska i z daleka (ja nigdy nie potrafię zrobić takiego makijażu :()
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Ta sukienka jest cudowna, chciałam ostatnio coś z nią stwrzyć, ale nie wyszło.Połączenie kolorystyczne także super. Makijaż ciekawe wykonany, co będę dużo pisać, po prostu podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja idealna, makijaż - mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :) Bardzo dziewczęca

    OdpowiedzUsuń
  5. sama sukienka nie podoba mi się, ale kolorystycznie jest idealnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja. Przydałoby się, co z jakiego sklepu pochodzi.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz - masz :)
      Sukienka - it girls; buty - voile; kopertówka - tingeling; chusta - voile; pasek - jp gaultier; kolczytki darmówka; bransoletki - epiphany. :)

      Usuń
  7. Śliczna doll to i stylizacja śliczna ^^ Kolorystycznie jest pięknie i stylistycznie również.Po prostu śliczna

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  8. *-* super makijaż!!!
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie :)
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie,niezwykłoś podkreśla turban i świetny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, piękna i stylizacja i makijaż pięknie ze sobą współgrają, wszystko jest niesamowicie dopasowane.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaaaaale ślicznie!! :3
    Carmelelectra

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!