Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza sunki10
Dziś zawitam tu z metamorfozą sunki10, mam nadzieję, że się spodoba. Przepraszam tylko, że tak późno.

Przed: Powiem tak - ta stylizacja strasznie rozciąga ciało doll. Użyłabym innej spódnicy, ta tutaj daje babciowaty efekt. Stylizacja jest dość pusta, brakuje mi w niej paru elementów. Złote zdobienia butków gryzą się z paskiem torebki, która w ogóle tutaj nie pasuje. Ogółem, nie podoba mi się.
Po: Gdy zobaczyłam ten sweter już wiedziałam, że go użyję! Na początku chciałam połączyć go z bielą, ale byłoby to zbyt oklepane więc po prostu użyłam i czerni i bieli. Jak wiadomo, jestem dość oryginalna i lubię tworzyć nowe rzeczy z ubrań - i tak oto mamy spódnicę. W sumie jest to wyjście z sytuacji, że nie miałam nic pasującego do sweterka, bo ubrań było mało, ale i tak bym "nowego" coś zrobiła. Dodałam parę mniejszych elementów jak kołnierzyk i naszyjnik.
Przed: Po pierwsze, te usta dają wrażenie, że chcesz nas zjeść, daj im jakiś różowy kolor, taki lekki, a będzie lepiej (lub je zmień, co tam kto woli)! Oczy są nietknięte nawet tuszem, a policzki strasznie mocno pomalowane. No błagam, widzieliście kogoś kiedyś z sinymi policzkami? Części twarzy, oprócz ust są okej.
Po: Kosmetyków bardzo mało, głównie darmowe z akademii. Użyłam waniliowego i szarego cienia, mając do wyboru te kolory i zielony, brązowego eyelinera i fioletowej kredki. Chciałam dać ustom kolor, ale do wyboru same czerwone szminki. Nie jestem przekonana co do tego makijażu, ale wydaj mi się, że jest lepiej niż wcześniej. 

19 komentarzy:

  1. bardziej podoba mi się po :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podobają mi się obie wersje

    OdpowiedzUsuń
  3. obydwie wersje mi sie nie podobają ;<
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  4. W stylizacji zbędne są te spódniczki pod tą czarną, lepiej byłoby tylko z tą jedną,
    A co do makijażu... oby dwa są koszmarne.
    Jeśli maluje się dla samego pomalowania, to lepiej tego nie robić i w tym przypadku mogłaś tak zrobić. Co do policzków - to jest coś na co zwracam uwagę - tak się nie robi...

    OdpowiedzUsuń
  5. W stylizacji lepiej po, natomiast w makijażu żadne wersje mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyszła ci ta spódniczka, chyba stworzę coś podobnego :3 Mogę zapytać co to za kołnierzyk, tj. z jakiej koszuli?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko bardziej mi się podoba "po".

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepiej po, zdecydowanie.
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie lepiej "po".
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko lepiej PO, tylko w stylizacji zmieniłabym torebkę.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie podoba mi się żadna z odsłon, ale jak mam wybrać to lepiej po :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja "przed" jest straszna ._. (sorry mówie co myślę) "po" już jest lepiej :>
    Makijaż "przed" policzki są straszne ._. ( tak jak wyżej xD) "po" jest ok poza tym piękna fryzura:>
    "te usta dają wrażenie, że chcesz nas zjeść"

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  13. zdecydowanie "po" wygląda lepiej

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż żaden, a stylizacja po.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja żadna mi się nie podoba, ale makijaż lepszy "po"

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!