Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Impreza + relacja
Witajcie, poznawanie ludzi jest super, nie? Nie wiem jak wy, ale ja bardzo to lubię. Dziś zaproszenie troszkę później, bo mam straszny natłok wiadomości na interpals do odpisania. Przypuszczam, że odpisze dziś jeszcze na jakieś 100 wiadomości. Już czeka na mnie 27, ale mogę zająć się tym potem. Znowu podziękuję za liczne przybycie na imprezę! Aż miło się robi, kiedy jest tyle ludzi.

Przejdźmy więc do imprezy. Widać, że za oknem coraz bardziej szaro od wczoraj, u mnie bardzo zimno. U was też? Śnieg przyjdzie do nas pewnie w lutym lub marcu. Przynajmniej jedne święta będą ze śniegiem, haha. Nawet najbardziej zagorzali przeciwnicy śniegu chyba czekają kiedy spadnie, bo nie ma na co ponarzekać. Nawiązując do tego tematem dzisiejszej imprezy jest "gotowi na mróz", czyli, że nasza doll nie zmarznie, bo potrafimy ubrać ją z klasą, ale ciepło!
Impreza standardowo o godzinie 19:30.
Zapraszam wszystkich chętnych, za najlepszą i najciekawszą stylizację nagroda w postaci 25 stardolarów sponsorowana przez marikszę! Mam nadzieję, że pojawicie się i zaskoczycie nie tylko mnie swoimi pomysłowymi stylizacjami. Czekam na was!

Link:
http://www.stardoll.com/pl/party-chat/party.php?openParty=38839703


__________________________________________________________________________

Dziękuję wszystkim za przybycie na imprezę, wszystkie wyglądałyście super! Mam nadzieję, że wam się podobało i przyjdziecie następnym razem. Dzisiejsza impreza była przegadana. Głównie rozmawiałyśmy, bo gry nie chciały z nami współpracować. Walka na ubrania znowu nie działała. Golaski, a jak już byłyśmy ubrane i było widać to nie mogłyśmy głosować. A teraz przedstawię wam main relację, bo jest krótsza niż zwykle.
Rozpoczęcie imprezy. i wszyscy, którzy przybyli. Jesteście szybcy, przybywacie po sekundzie jak superbohaterzy!
Pierwsza, a właściwie druga gra, bo japo pierwsza była pechowa walka na ubrania. Słyszałam, że połowa osób nie widziała siebie lub nikogo. W tej grze zwyciężyła Synea! Gratulacje!
Mniej więcej połowa imprezy. Rozmawiamy na różne tematy, ale tu akurat moment ciszy. 
Widać licznik, widać, że już parę osób nas opuściło. Nie zdołałam uchwycić gwiazdki, ale wygrała Hill88! Gratuluję!
Ostatnie kilka sekund i tylko pięć osób. Buziaczek dla wszystkich, którzy przyszli! 

A teraz czasz ogłosić zwycięzcę. Musiałam wybrać tylko jedną osobę, nie wiedziałam kompletnie kogo. Po długich namysłach wybieram...
the_gusty
Gratulacje! Zgłoś się do mariksza w ciągu 3 dni.


Podobało wam się? Byliście?


13 komentarzy:

  1. Może zajrzę, zależy jak z czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja gotowa, teraz tylko wbić o tej godzinie na kompa, a później na imprezę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wreszcie mam czas :P Nie lubię zimowych stylizacji, ale coś spróbuję stworzyć :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  4. Było bardzo fajnie :D Walka na ubrania jak zwykle nie działała, ale to nic. Najlepsze były pogawędki. Było wiele tematów, ale dało się ogarnąć :D Gratulacje dla the_gusty ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. Aw, żałuję, że mnie nie było. Ale cóż, nie miałam jak wejść c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Nie mogłam się pojawić.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zdążyłam :((

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!