Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Impreza #2 + przeprosiny
Drodzy Czytelnicy!
Jest mi ogromnie przykro, że nie zorganizowałam imprezy, mimo mojej obietnicy. Jednak powód jest taki, że prąd nawalił, a ja mam internet na ruter. Może to i lepiej, czytając Wasze komentarze. Mam nadzieję, że rozumiecie. 
______________________

 Teraz konkurs jest taki sam, aczkolwiek wziąć udział może każdy obserwator bloga
- Impreza odbędzie się o godzinie 18.00.
- Nagrody powiększą się.
 - Osoba, która chce wziąć udział w konkursie proszona jest o przyjście przynajmniej na chwilę, aby zrobić z nią zdjęcie.

Przypominam, że konkurs polega na stworzeniu stylizacji "Gwiazda Hollywood". (są III miejsca)

Jeżeli macie jeszcze jakieś zastrzeżenia- piszcie. 

Edit:
No więc, Kochani, zaczynamy naszą imprezkę! :D
KLIK

17 komentarzy:

  1. Teraz jest lepiej, bez selekcji :D 1,5 godziny do imprezy ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję że wymyślę jakąś stylizacje :)
    FrankieStein348

    OdpowiedzUsuń
  3. mam o 18.50 angielski ale na pewno wpadnę na 10-15 min xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnam być :) No chyba że mi coś wypadnie ;)

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę, ale trzeba się przebrać bo na gwiazdę Hollywood nie wyglądam XD

    OdpowiedzUsuń
  6. PastelsFlowers - Nie trzeba, ale w takim razie nie bierzesz udziału w konkursie ;)
    Alexis-2001 - Nie, nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie bardzo się
    ciesze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde nie mogę wejść:C

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda,że mnie nie było.

    Cieszę się,że zorganizowaliście imprezę dla wszystkich. Elita trochę wyróżnia użytkowników, ale nie przeszkadza mi to za bardzo. W końcu jest to nagroda za ich bardzo częste udzielanie się na blogu, pisząc komentarze. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże, nie wiedziałam, że jesteście takie świetne! Czekam na relację. Źle, oj zle cie oceniłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Było świetni super się bawiłam z Ola i Aniusią :)
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  12. http://pl.tinypic.com/r/1zyzpg/5
    Paczać jaka była zabawa xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie mogłam przyjść.:/ Bardzo żałuje bo czytając komentarze widzę że było świetnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie oczywiście nie było, ale myślę, że dobrze się bawiłyście.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!