Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
stardollowe zmiany
Ponieważ otrzymuję pytania odnośnie tego jak teraz poszukać przyjaciół na stardoll 
wklejam Wam małe objaśnienie.
W ubiegłym tygodniu Stardoll wprowadził zmianę dotyczącą wyszukiwania przyjaciół,
 znajomych, wszystkich doll.
Znikło dotychczasowe okienko, u dołu strony, 
Teraz aby odnaleźć kogoś na stardoll musimy wpisać w okienko w pasku dolnym 
tam gdzie jest czat i inne wiadomości nick doll i wcisnąć enter
( zaznaczyłam okienkiem)
Podoba Wam się ta zmiana?

19 komentarzy:

  1. W sumie taka zmiana jest nawet wygodniejsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Em, mi się wydawało, że ta zmiana już się pojawiła od kilku miesięcy ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też... I myślę, że raczej się nie mylę, ponieważ używam tego cały czas.
      Januaryn

      Usuń
    2. To dziwne, ja również używałam starej wersji wyszukiwania lecz od zeszłego tygodnia nie ma tamtej wersji. Jest jedynie ta. Dziewczyny pytają ciągle więc napisałam na blogu :)

      Usuń
    3. Ja chyba tez mam od dawna :D
      Ah, te bledy adminow!

      Usuń
  3. O dziwo nawet nie zauważyłam tej zmiany o.O

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg, dopiero teraz to zauważyłam ;O Naprawdę o wiele wygodniejsze. Dzięki! Co jak co, ale do spostrzegawczych osób nie należę xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj szukałam właśnie, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  6. To już dawno było :o

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze że to pokazałaś.
    Od kilku dni się męczyłam i wchodziłam w użytkowników zeby kogoś wyszukać...
    Ja to jednak ślepa jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tą zmianę dopiero od przedwczoraj :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O.o ja tak miałam jeszcze w wakacje chyba, jak dla mnie żadna zmiana, ale jeśli ktoś tego szukał...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też się wydaje, że to stara zmiana, ale może ktoś nie wiedział
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie zauważyłam ze coś się zmieniło :) Cały czas używałam tej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ta wersje mam juz od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To nie jest stara zmiana te okno co jest teraz jest cały czas ale od niedawna nie ma tego starszego okna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już ją dawno mam . Niczym się nie różni.

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie wiem, ja w inny sposób wyszukiwałam osoby na stardoll. Dzięki wielkie za info ... bo ostatnio nie wiedziałam jak kogoś znaleźć ;d

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!