Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza botakchce
Cześć.
Dziś metamorfoza przeznaczona będzie pewnej osobie o nicku botakchce. W każdej chwili zapraszam oczywiście do kolejki w zakładce w pasku bocznym, gdyż zostało już tylko sześć osób. (nie namawiam)




Przed: 
- Twarz Twojej doll jest doprawdy oryginalna! No ale mi się jednak nie podoba, gdyż to w ogóle nie mój styl, a poza tym nie lubię tych części twarzy, których użyłaś, prócz nosa. Wydaje mi się, że usta lepiej wyglądałyby, gdybyś pomalowała je jednolicie oraz dodała po trochu tuszu na rzęsy. Mimo wszystko kolorystyka zachowana i piegi pasują. :d

Po:
- Dziewczyno! Zazdroszczę Ci tylu kosmetyków, chociaż niektóre się powtarzają. Można stworzyć z nich tyle pięknych makijaży, że głowa mała. Ja dzisiaj (jak zresztą przeważnie) postawiłam na kobiecość. Cieszę się, że miejsce mają tutaj te urocze piegi. Wiem, że jeszcze nie posiadasz tej fryzury, ale kiedy ją nałożyłam, to na jej miejsce nie było żadnej innej. Zastanawia mnie kolor ust, ale zostawiłam go, aby coś współgrało z kolorem włosów. 


Przed:
- Jest bardzo ładnie. Świetnie połączyłaś bluzkę ze spódnicą oraz dwie torebki! W stylizacji nie ma szału, ale nie mogę powiedzieć, że jest źle, mimo to, że wydaje się trochę nudno. Twarz niestety zupełnie nie pasuje.

Po:
- Próbowałam dobrać coś do twarzy. Przeszperałam prawie całe szafy i zauważyłam kilka cenności. Połączyłam sporo ubrań ze sobą, aczkolwiek jestem zadowolona z efektu. 

Podoba Wam się metamorfoza?
Lepiej przed czy po?
Pozdrawiam ;) 


13 komentarzy:

  1. lepiej po a pozatym te usta yyy... wyglądają ...


    olka170

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż oczu przed, ale usta są brzydkie i psuja cały efekt. Po bardziej mi się podoba zarówno makijaż jak i strój ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż zdecydowanie bardziej podoba mi się po ( chociaż przed również jest ślicznie :). Co do stylizacji to bardziej do gustu przypadła mnie jednak ta przed :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ci to wyszło, ale bardziej podobał mi się makijaż przed :) Jest bardzo ciekawy, pasuje również to stylizacji po.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie zrobiłaś makijaż. Wcześniejsza stylizacja przypadła mi do gustu, ale po jest o wiele,wiele ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem bardziej podoba mi się wersja przed, w obu przypadkach

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż PO a stylizacja zdecydowanie PRZED :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dolol bardziej podobała mi się przed metamorfozą, zmieniłabym jedynie makijaż ust. Poza tym bardzo mi się podoba.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż po lepszy a stylizacja przed lepsza

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż 'PRZED' jedynie podoba mi się z daleka ... fajny efekt :) Natomiast stylizacje obie ;d

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!