Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza 888kamila
PRZED:
Ubiór:
Ładna, dziewczęca stylizacja na codzień. Większość elementów do siebie pasuje, chociaż co do plecaka nie jestem pewna. Ogólnie mnie się podoba, jest na luzie, weekendowo, bardzo kolorowo, ale jednocześnie tonujesz atak zieleni czarnymi dodatkami. 
Twarz:
Ładny, prosty i starannie wykonany makijaż, ale niestety wg mnie nie pasuje do stroju. Nie łączy się z żadnym elementem ubioru. Szkoda, ponieważ gdyby stanowił całość ze strojem było by świetnie.


PO:
Ubiór:
Bohaterka mojej metamorfozy jest półfinalistką tegorocznego MSW. Dlatego, aby wyglądała świetnie przygotowałam jej niżej przedstawioną stylizację. Po pierwsze, jej najważniejszym elementem jest gorset ze wspaniałej kolekcji Mortal Kiss. Jako spódniczkę zastosowałam sukienkę z AmyClaire. Do tego wszystkiego pasujące buty z Frankie Morello Tribute oraz korona na głowie z Voile. Wszystko to jest bardzo kobiece, z nutką eleganckiej fantastyki oraz hitu Dolce&Gabbana na tą zimę, jakim jest ozdoba na głowę.
Twarz:
Makijaż dopasowałam do stroju, aby wygląd Doll był spójny i jednolity. Dominuje szarość i róż. Bardzo spodobała mi się fryzura, która będzie świetnie wyglądać razem z koroną. 


Podoba Wam się? Lepiej jest przed czy po? Skomentujcie ;)

10 komentarzy:

  1. Przed podoba mi się bardziej strój i fryzura, po- piękny make-up :)

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba. Nie wiem czy lepiej jest po czy przed.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubiór bardziej przypadł mi do gustu przed, a makijaż który zrobiłaś jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej podoba mi sie przed, ale makijaże oba ładne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się ta metamorfoza. Niestety, myślę, że doll lepiej wyglądała przed nią.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Po to nie jest mój styl, dlatego uważam że lepiej było przed. Fryzurka ze Stardesign też mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż zdecydowanie lepiej 'PRZED', natomiast stylizacja 'PO' :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja zdecydowanie po ale makijaż tym razem przed :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie wyszło po

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!