Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT
Ocena stylizacji szalonatylkoja1
VanicaBloom: Twoja stylizacja mnie zaskoczyła, jestem pod wrażeniem, chociaż nie gustuje w takiej kolorystyce. Jednakże, uważam, że zasługujesz na pozytywną ocenę. Cieszę się też ze eksperymentujesz ze stylizacjami. HOT

Sei-chan.: Szczerze mówiąc nie przepadam za takimi stylizacjami, aczkolwiek podoba mi się. Pozbyłabym się tylko żółtego światła na sukience. HOT

selenagomezder8: Widzę, że próbowałaś stworzyć coś w stylu Haute Couture i naprawdę fajnie Ci to wyszło. Nie podoba mi się jednak ta opaska z materiałem na szyi, jest tutaj zbędna. Szkoda, też że nie dodałaś białego tła, wtedy wszystko by do siebie pasowało jednak ogółem widać, że miałaś pomysł i to się liczy, więc HOT.


Ocena stylizacji TuniaRuda
VanicaBloom: Cieszę się, że tak często jesteś uczestniczką tego cyklu. Niezmordowanie co tydzień zapełniasz tą rubrykę swoimi stylizacjami. Niektóre są lepsze, a niektóre gorsze, chociaż tym razem nie jest źle to spodnie są do wymiany. Nie pasują do niczego w tym stroju. Jest pół na pół, fajnie i niefajnie, więc HOT/NOT.

Sei-chan.: Kolorystycznie niby okej, do tego spodnie są fajnym akcentem, ale... nie ma w tej stylizacji niczego ciekawego, mimo wszystko. Wieje nudą. NOT

selenagomezder8: Pierwsze co rzuca się tutaj w oczy to jeansy, które mają zbyt jaskrawy kolor i nie pasują do kurtki. Reszta jest dobrze dopasowana, może z małym wyjątkiem torebki, która, ma popielaty kolor i troszkę odstaje od reszty. Daję HOT/NOT, z małą przewagą NOT.


Ocena stylizacji CudneOczka
VanicaBloom: Stylizacja mi się podoba. Wszystko jest do siebie idealnie dopasowane i z charakterem. Według mnie HOT.

Sei-chan.: Najlepsza stylizacja z tego HOT or NOT. Wszystko przemyślane i dobrane do siebie idealnie. HOT

selenagomezder8: Cudowne połączenie kolorów, szary idealnie pasuje do ciemno zielonego, stworzyłaś taką miejską stylizację. Drobny minus za ten naszyjnik z Velvet Orchid, który nie za bardzo komponuje się z resztą ubrań. Daję HOT.


Ocena stylizacji Mary__Jane
VanicaBloom: Elegancko i z klasą. Bardzo lubię taki styl i cieszę się, że na niego postawiłaś. Okulary lepiej by wyglądały wg mnie jeśli by miały grubsze oprawki, ale mimo to jest świetnie. Taka kobieta bizesu, wamp. Lubię to! ;) HOT

Sei-chan: Sukienka + okulary- super. Przekombinowałaś jednak z butami, do tego za dużo tu różnych odcieni złotego. HOT/NOT

selenagomezder8: Ta stylizacja przypomina mi na myśl bogate, wpływowe arystokratki z różnych filmów. Naprawdę genialne dobranie czerni ze złotym. A usta dopełniają całość, nadając dodatkowej elegancji. Nie ma o czym mówić jest mocne HOT.

10 komentarzy:

  1. 2 - not, reszta hot (choć w sumie ostatnia hot/not za buty)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko xd
    Dziękuję za opinie.
    Oddałam głosy na wszystkie stylizacje, oprócz mojej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam, bardzo ładne stylizacje :) Każda ma w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobała mi się pierwsza stylizacja. Jest wprost magiczna. III i IV również są dość ładne, lecz jak na mój gust pospolite, choć i tak jestem na HOT ze względu na dobrze dobrane ubrania Niestety stylizacja nr II nie spodobała mi się, dlatego nacisnęłam kciuk w dół :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia stylizacje jest cudowna. Połączenie czerni i złota <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam. Najbardziej podoba mi si pierwsza, taka kest niecodzienna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się stylizacje nr 3 i 4, ciekawe, jakie będą wyniki.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Przed ostatnia jest najlepsza.Jej strój jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  9. zagłosowałam mimo że już trochę późno ;d

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!