Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Bestsellery Tygodnia
Hej.
Dzisiaj mam zamiar przedstawić Wam to, co warto kupić ze sklepów Callie's Picks oraz Pretty'n Love. Jak zwykle wstawię też piosenkę, tym razem jedną z moich najbardziej ulubionych, ale wykonaną przez wiewióretki :>




 1. Tartan Bomber Jacket, Callie's Picks  - Ładny żakiet w kratkę, która tymczasowo jest na modzie. Świetnie leży na doll i można dopasować go do wielu stylizacji koloru czarnego, pomarańczowego, ciemno - żółtego. Wahałam się nad jego zakupem z powodu ceny, aczkolwiek kupiłam go i nie żałuję. 
2. Red Striped Belt, Callie's Picks - Zwykły pasek, za niewielką cenę. Warto go kupić, sądzę, że przyda się do niejednej stylizacji tak, jak zresztą inne tego typu dodatki.
3. Tartan Tie Belt, Callie's Picks - Również pasek, ale teraz za starmonety. Opłaca się go kupić, gdyż jest tani i bardzo ładny. Nic dodać, nic ująć.
4. Sevigny Heels, Callie's Picks - Wydaje mi się, że te buty (jak i niektóre inne rzeczy z tego sklepu) można było kiedyś kupić w starplazie. Ja niestety tego nie zrobiłam, więc teraz skorzystałam z okazji. Są tanie, nawet ładne i tyle. Zawsze jest dobrze mieć jakieś buty na zapas ;D
5. Plaid Silk Blouse, Callie's Picks - Powiem szczerze, że moje pierwsze wrażenie na temat tej bluzki nie było zbyt pozytywne. Później jednak tak mi się spodobała (wiem, dziwne), że nie mogłam wprost się opanować i ją kupiłam. Nie żałuję, jest świetna!
6. Pretty n Lovely Jeans, Pretty'n Love - Gdyby nie ta cena, to kupiłabym je na samym początku bez chwili zastanowienia. Wiedziałam jednak, że jeżeli bym ich nie kupiła, to miałabym do siebie okropny żal i wyrzuty sumienia. Postanowiłam je kupić i dobrze, bo są genialne nie zważając już na cenę.
7. Autumn Blooms Wedges, Pretty'n Love - Mimo, że najnowsza kolekcja tego sklepu nie sprawdziła się za dobrze, to jak widać znalazłam sobie kilka perełek. Buty są delikatne, ładne i cena też niezła. 
8. Graphite Handbag, Callie's Picks - Cena nie jest w sumie wygórowana, boska torebka i nie mam żadnych niepozytywnych komentarzy. Została wyborem dnia i wcale się temu nie dziwię ^^




 Co sądzicie o artykule?
Jakie wrażenie sprawia na Was nowy sklep?
Dla najlepszego uzasadnienia 10sd :)
Pozdrawiam, miłego wieczora!


13 komentarzy:

  1. Lubię ten artykuł. Chętnie czytam te posty, wiem, co kupować.

    Jeśli chodzi o Callie's Picks- jestem zachwycona. Cieszę się, że admini pomyśleli o dawnych kolekcjach. Jest to plus dla nowych użytkowników- mają szansę kupić ciuchy z dawnych tribute. Ceny nie są zbytnio wygórowane, znajdą się cenne rzeczy za starmonety. W tym sklepie znajdą się perełki, m.in. żakiet z Versace, torebka z Gucci.
    Wiemy też, że pojawią się kolejne takie kolekcje. Sklep jest tylko przez tydzień. Jak na razie króluje kratka. Co będzie następne? Odpowiedź na to pytanie znają tylko admini.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoją fryzurę i 4 stylizację! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stylizacje. Kupiłam 2 lub 3 rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobał mi się ten sklep, jak i również to że nie są w nim aż takie wygórowane ceny. Wspaniałe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja całkowicie mi nie pasuję, naprawdę usunełabym tą kurtkę, która jak się domyślam miała być główną rzeczą. Druga stylizacja jest naprawdę ładna! Podoba mi się ta spódniczka *.* Mogę wiedzieć czy jest ze star plazy czy z StarDesign? Trzecia stylizacja jest ładna, ale włosy mi przszkadzają, zbytnio się gryzą ze stylizacją :) Ale jest bardzo ładnie :)
    Czwarta stylizacja jest prześliczna, chodź różowy. Wszystko świetnie dobrałaś *.*
    Piąta stylizacja jest jeszcze piękniejsza! Dziewczyno jaki ty masz talent *.*
    Szósta stylizacja jest też bardzo ładna ale jakby tu pusto?
    A przed ostatnia powaliła na kolana! Jest wprost prześliczna! Jest tak ślicznie dziewczęco, spodnie i buty świetnie ze sobą współgrają. Ostatnia stylizacja jest też bardzo ładna, ciemne kolory to cąłkowite przeciwieństwo pozostałych. Widzę że umisz robić stylizacje we wszystkich stylach! Masz ogromny talent ! Czekam na kolejną stylizację! Jeżeli któreś słowa cię uraziły to przepraszam! Wolę walić szczerze :) Pozdr.

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak fryzurka jest super:) A co do stylek to prawie każda zdobyła moje serce. Szczególnie 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Edka2929 - Dziękuję za wszelkie komplementy oraz krytykę :)
    Spódniczkę szukałam długo na bazarku, pochodzi z Archive.

    (Dziękuję również innym za wyrażanie swojego zdania ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 i 8 stylizacja cudowna!! z rzeczy, które zaprezentowałaś kupiłam 8 i kupie 4, nie zauwazylam tych butków, dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne stylizacje ! Praktycznie kupiłam wszystkie ubrania które nam przedstawiłaś :) Najbardziej podoba mi się stylizacja nr 5 i 8 :D A tak na marginesie, piękna doll ... włosy cudo ! ;3

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  10. Artykuł bardzo miły dla oka, który fajnie się czytało. Osobiście, nie lubię tego sklepu, krata do mnie nie przemawia. Stylizacje są cudne. 2 i 7 powaliły mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się numery: 4, 13, 17, 9. Myślę, że przydadzą się w wielu stylizacjach. Artykuł jest niezwykle przydatny, bo sama nie dostrzegłam butów nr 4, a dzięki Tobie je kupię:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. 4,5,6- te stylizacje podobają mi się najbardziej, swoją drogą niesamowite włosy!
    Wybrałaś jedne z lepszych ciuchów, przekonałaś mnie do kupna paru rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne stylizacje.Wybrałaś dobre ubrania .

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!