Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
oceny apartamentów
Dziś ocenimy pokoje : adusiaczek3 -pokój różowy, Angela22Pink -Beach Villa-dolne piętro, diana_ona pokój z brązowymi panelami i białą podłogą, chomiska -pokój po lewo od głównego.

ocena wnętrza adusiaczek3
MistAsh29634Według mnie pokój nie robi najlepszego wrażenia. Kolor ścian jest zdecydowanie nie w moim stylu. Zdaje się trochę kiczowaty, ale widać, że starałaś się jakoś go zaaranżować. Proporcje nie są zachowane, a poręcz przy schodach wykonana fatalnie. 2,5/5


missmariksza: Nawet dla fanatyków różu taka ilość to chyba przesada. Kolor ściany zmieniłabym na lekko szary lub beż i wnętrze nabierze całkiem innego charaktreu. Tymczasem 2/5

ocena wnętrza Angela22Pink ( BeachWilla)

MistAsh29634: Widać, że miałaś pomysł na to wnętrze. Bardzo mi się podoba. Wiele osób próbuje ‘budować’ swoje apartamenty, ale nie do końca im to wychodzi, muszę przyznać, że ty spisałaś się świetnie! Nowoczesne, dopracowane wnętrze, które z pewnością wymagało pracy. Ciekawy jest pomysł na przeszklony dach. 5/5
missmariksza: Stworzyłaś piękne, nowoczesne wnetrze. Sam układ jest ładnie dopracowany. Podoba mi się wyjście na taras, basen...Kącik z sypialnią wygląda wspaniale. Daję 4,5/5

ocena wnętrza diana_ona
MistAsh29634: Nie przepadam za tą pseudo boazerią, na dodatek wykładzina zdecydowanie do niej nie pasuje. Meble wyglądają jakby każdy z nich ‘był z innej parafii’. Dodatki nie współgrają, ale widać, że eksperymentowałaś z perspektywą, wiec 3/5
missmariksza: Użycie paneli we wnętrzu nie jest takie złe. Jednak by wnętrze wyglądało na styl rustykalny dużo tu brakuje. Dywan koniecznie do zmniejszenia, podłoga drewno. Pokusiłabym się bibeloty związane z naturą i rękodziełem. Rozmarzyłam się...Niestety za ten układ tylko 2/5

ocena wnętrza chomiska
MistAsh29634: Pomysł dobry, ale trochę niedopracowany. Podobnie jak w poprzedniej ocenie nie podoba mi się drewno na ścianach, ale tu prezentuje się lepiej. Gorzej wygląda ta różowa ściana po lewej. W pokoju przeważają darmówki. Pozbyłabym się ich, aranżacja byłaby mniej zagracona. Kominek jest śliczny i radziłabym ci jakoś lepiej go wyeksponować 2/5
missmariksza: Ja natomiast zrezygnowałabym akurat w tym wnętrzu z kominka. Uchylone drzwi na wielki taras wychodzący na morze kojarzy mi się z ciepłym zakątkiem. Różowa ściana wygląda zbyt wściekle. W dodatku dodatki w różnych kolorach zakłócają harmonię. 2/5
_________________________
Za tydzień opublikujemy oceny wnętrz: 
klaudialigenza -pokój główny, patrykdiamond2 -pokój główny, Edka2929, kami151.

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się drugie wnętrze, pierwszego nie widzę(?). Dwa ostatnie nie są złe, ale niczym się nie wyróżniają.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Numer jeden - kocham róż, ale naprawdę go za dużo. Poza tym nic do siebie nie pasuje, a te spódniczki "lewitujące". Mnie nie przekonują. Obrazek też bym zmieniła.

    Numer dwa - jednym słowem: IDEALNIE!

    Trójeczka - prawa strona bardzo mi się podoba, w przeciwieństwie do lewej. Lustro za wysoko, ten fotelik wiszący jakoś mi nie pasuje w tym miejscu.

    Ostatni apartament - obrazek, różowa ściana, telefon na wysokiej półce (kto tak wysoko kładzie telefon?), różowa lampka wyjazd i będzie jak "ta lala".

    domka190

    OdpowiedzUsuń
  3. @ i 3 mi sie podobają, ale 2 wymiata

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się tylko Beach villa. Inne są zle zaaranżowane, a proporcje nie są zachowane

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się wnętrze użytkowniczki Angela22Pink. Bardzo ładny kolor ścian i fajne połączenie z zebrą i innymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam. Jednak najbardziej podoba mi się 2 wnętrze. Reszta do mnie nnie przemawia:)

    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsza, która zdecydowanie się wyróżnia jest 2. Śliczny apartament.

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepsza to 2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!