Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Impreza Halloweenowa
Z okazji obchodzonego 31 października Halloween postanowiłam zorganizować imprezę blogową. Myślę, że będzie to ciekawe rozpoczęcie długiego weekendu, i że w naszej zabawie weźmie udział wiele osób.

Jutro o godzinie 20.00 odbędzie sie impreza halloweenowa.
Obowiązkowe jest przebranie. Nie koniecznie za zmorę czy czarownicę, ale również wróżkę, księżniczkę czy Boba Budowniczego.
Dla autora najciekawszego przebrania przewidziana nagroda, możliwe są także wyróżnienia.
(czat tylko dla obserwatorów QoF)


11 komentarzy:

  1. Hahahahahahaha, jaki genialny gif! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wezmę udział, fajnie że piszecie o tym dzień wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba znów nie będę bo brat przyjeżdża i komputer cały dzień zajmuje. Postarm się aby przyjść na 10 min:)


    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie nie będzie, życzę udanej zabawy
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy będę. Pewnie nie będę miała czasu

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie! Mam komputer popsuty! Czy jest mozliwosc bym brala udzial w konkursie nie bedac na imprezie?

    OdpowiedzUsuń
  7. o może tym razem uda mi się nie przegapić imprezki^^ i postaram się być:P a i strój też jakiś wykombinujęxD
    a gift rzeczywiście jest świetnyxD czyżby to ze starej czarno-białej Minnie Mouse?xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie udało mi się wejść na imprę bo mnie nie było

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!