Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza Edka2929
Zaczynam prowadzić metamorfozy! Póki co bez obróbek graficznych, bo jeszcze nie mam programu, muszę wszystko od nowa instalować, ale następnym razem powinno być lepiej.

Strój

Masz bardzo mało ubrań i dodatków. Było ciężko cokolwiek stworzyć, ale cóż, dałam radę, nie jestem z siebie ani trochę zadowolona.

Przed: Jest prosto i nudno. Zero dodatków. Kolorystycznie nawet okej, ale nic poza tym.
Po: Wydaje mi się, że mimo wszystko jest lepiej. Też dosyć zwyczajnie.. ale w miarę jesiennie, fajnie kolorystycznie.




Makijaż

Przed: Ładnie, naprawdę. Niepotrzebnie doprowadziłaś eyeliner do kącików ust, bo jest tam go za dużo, ale poza tym, spory potencjał. Brakuje podkreślonych policzków.
Po: Podniosłam oczy, bo twarz wydawała się pulchna. Użyłam czerwieni, żółtego i czerni, jeśli chodzi o cienie. Przejechałam "różem" po policzkach, choć twarz wydaje się zbyt blada.. Chyba niepotrzebnie. Ale, ogólnie jest skromnie, mimo wyrazistych ust. Ogólnie miało pasować do zestawy wyżej.



I co sądzicie? Lepiej przed czy po? (Wiem, nie zaszalałam)


Pozdrawiam
Sei-chan.

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, uważam że zdecydowanie lepiej PO. Jedynie zmieniłabym buty, ale rozumiem że użytkowniczka nie miała zbyt dużego wyboru ubrań. Makijaż jest świetny i pasuje do stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę to wolę mój strój przed. Makijaż jest bardzo ładny. Skorzystam z rady aby dać wyżej oczy. Fryzura to całkowicie nie mój styl. Taki barok?
    O co chodzi z eyelinerem przy ustach? xDDD Błąd )

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna metamorfoza, na prawdę Ci się udała :) Jestem bardzo zadowolona, ponieważ niekonwencjonalnie łączysz ubrania. Oczy pomalowałaś mistrzowsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Edka2929 - to nie jest barok tylko chyba fryzura Amy Winehouse :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super metamorfoza. Bardziej podoba mi się po, w obu przypadkach

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna metamorfoza, ubiór po zwraca uwagę, makijaż po tez jest mistrzowski. Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej po, ale fryzurka po mi sie nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie lepiej 'PO' chociaż fryzury bym takiej nie wybrała. Reszta bez zarzutów :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie ci wyszedł makijaż, stylizacja trochę gorzej, ale i tak jest lepiej po.

    OdpowiedzUsuń
  10. Udana metamorfoza, zmieniłabym może trochę strój i wybrałabym inną fryzurę, ale ogólnie wyszło całkiem fajnie.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna metamorfoza.Bardzo mi się podoba strój po i makijaż po .

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!