Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Historia Stardoll - Nieistniejące sklepy cz. 1
Ostatnio napisałam stosunkowo krótki post. Dziś postaram się to nadrobić, ponieważ znalazłam dłuższą chwilkę. Chciałabym opisać kilka starych sklepów, które zniknęły ze starplazy. 

1. DKNY

Każdy z nas chyba zna ten Nowojorski Dom Mody. Jak dobrze wiemy, na stardoll było kilka kolekcji. Pierwsze są teraz warte duże sumy pieniędzy. Te ubrania są warte swojej (sporej) ceny. Moim zdaniem te ubrania do niedawna były bardziej popularne niż obecnie.


2. Stuff by Hilary Duff

Kojarzycie tę panią? To amerykańska aktorka i piosenkarka. Dość dawno temu miała swój butik na stardoll, tak samo jak kilku młodych celebrytów. Ubrania w tym sklepie, cóż... nie zachwycały. Były kiczowate i miały dziecięcy krój. Do tej pory można je znaleść w niskich cenach.


3. MKA

Butik sióstr Mary-Kate i Ashley Olsen. W porównaniu do Hilary Duff ubrania z tego sklepu były ładne i dość dużo warte. Teraz ciężko jest je spotkać. Ja w mojej szafie znalazłam ostatnio buty tej marki. :)


4. FUDGE

Do niedawna ten sklep był w Starplazie (aż sprawdziłam przed chwilą czy przypadkiem go tam nie ma :D). Były w nim dość oryginalne ciuszki. Ceny były w porządku, ubrania obecnie niewiele warte.






Co myślicie o ubraniach z tych sklepów? :)


12 komentarzy:

  1. Z miłą chęcią obejrzałabym powrót DKNY do starplazy:)
    Z pokazanych przez Ciebie sklepów kojarzę jedynie Fudge.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze nie ma juz DKNY. Kilka marek kojarzę ale wielu rzeczy z nich nie mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic chyba nawet nie mam z tych sklepów:)

    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  4. Fudge troche przed usuniecem było super :D Ciuchy z mka i stuff by hilary duff mi sie nie podobają, a z dkny tak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję, że nie mam żadnego ubrania z DKNY, może kiedyś...:) Chętnie kupiłabym też kilka rzeczy z MKA. Czy Fudge nie został przekształcony w Original Future?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie ,,Fudge" to teraz Original Future.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, brakuje mi takich postów. Kocham czytać o dawnych kolekcjach. Ciuszki są świetne, cieszę się, że mam swoją sukienkę ELLE, spodnie MKA :) Ceny były zaskakujące, porównując do dzisiejszych, chciałabym,żeby oddali dawne, niskie stawki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post. Kojarzę Fudge jak byłam rok dwa lata temu na Stardoll. Zauważyłam że kiedyś były o wiele tańsze ubrania niz teraz ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. byłam wtedy na stardoll, pamiętam wszystkie sklepy. eh piękne wspomnienia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam DKNY mimo że nie mam za dużo w szafie ubrań tej marki ;3

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  11. Najfajniejsze było DKNY i ELLE :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!