Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Relacja z imprezy
Jak na tak upiorną okazję atmosfera była bardzo miła. Imprezę rozpoczęłyśmy wymianą opinii na temat halloween po czym zagrałyśmy w walkę na ubrania.
Zwyciężyły reniulka93 i Natala1902


 Stroje uczestników były wspaniałe, widać, że dokładnie je zaplanowali.
Konkurs na najciekawszy strój wygrywa nacpana-zelkami (30sd)
a wyróżnienie otrzymuje FantasticLove (10sd)
(zgłoście się do missmarikszy w ciągu 48h)


Missmariksza dołączyła trochę później, ale znokautowała wszystkich obecnych swoim niepowtarzalnym przebraniem.



14 komentarzy:

  1. Wszyscy tak jakos za samare przebrani na tym stardollu. Mi sie gra zepsola :( Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie było trudno,innym razem będę .

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie musiało być, niestety nie dałam rady przyjść bo nie mogłam wejść na kompa w tym czasie. No cóż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje !

    nacpana-zelkami

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno było bardzo fajnie. Niestety nie mogłam przyjść :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, świetne stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wciąż zaskakują mnie stylizacje missmarikszy O.O Są naprawdę piękne. Widać, że wszystkie osóbki się postarały.
    Hill88

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci. Ja choć nie jestem przekonana do chodzenia bez głowy i całego halloween, wykonałam w 5 minut ta stylkę, właściwie tak na szybkiego, ponieważ chciałam dołączyć do czatu :)

      Usuń
    2. to się nazywa talent :PP

      Usuń
  8. Wszystkie cudnie wyglądałyście ;3 Widać e zabawa była udana :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!